Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- کمیته استیناف آرای خود را در خصوص درخواست باشگاه‌های شاهین شهرداری بوشهر و فولادخوزستان صادرکرد.

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف در خصوص درخواست باشگاه فولاد خوززستان مبنی بر  اعلام رای کمیته انضباطی که تیم را به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل پرتاب سنگ و بطری و نارنجک در دیدار برابر پرسپولیس تهران محکوم کرده بود، پس از بررسی اعلام کرد با توجه به محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید، به عمل نیامده و مستندا به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عینا تایید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته استیناف در خصوص درخواست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر مبنی بر اعلام رای کمیته انضباطی که تیم فوق را به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل فحاشی تماشاگران به داور مسابقه و بازیکنان تیم حریف (پارس جنوبی) محکوم کرده بود، پس از بررسی اعلام کرد با توجه به محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید، به عمل نیامده و مستندا به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عینا تایید می شود.

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه کمیته استیناف لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور را به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران در دیدار مقابل ذوب‌آهن و همچنین نقض اصول کلی رفتار، به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام