Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد نوازی کاپیتان سابق استلال معتقد است رفتار استراماچونی مربی ایتالیایی با استقلالی‌ها خوب نبود و همین باعث شد آنها زمان زیادی را از دست بدهند. اما به هر حال انتخاب مجیدی می‌تواند تیم را به موفقیت برساند.

این روزها استقلال شرایط خوبی ندارد در این باره صحبت کنید؟

درست است که این تیم در 25 روز گذشته سرمربی نداشت اما بالاخره این تیم به سروسامان رسید و توانست مربی‌اش را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشان می‌دهد که تیم کمی به سروسامان رسیده است.

رفتاری که استراماچونی با استقلال کرد درست بود؟

باید قبول کنیم که او رفتار خوبی نداشت او می‌توانست به مسئولان استقلال اعلام کند که دنبال مربی باشند اما این کار را نکرد و یک ماه همه را سرکار گذاشت که این اصلا کار خوبی نبود.

حضور فرهاد مجیدی چقدر می‌تواند در این مقطع تاثیرگذار باشد؟

به هر حال مجیدی دراین تیم مربیگری کرده و شراط تیم را می‌داند و همین باعث می‌شود بتواند کمی حاشیه‌های استقلال را کنترل کند.

چرا به شما پیشنهاد سرمربیرگری نمی‌دهند؟

برای خود من هم سوال است چرا هیچ وقت به ما اعتماد نمی‌شود ما می‌توانیم در استقلال نتایج خوبی بگیریم یک بار هم شده به ما اعتماد کنید از کجا معلوم ما نتوانیم تیم را به موفقیت برسانیم.

استقلال هنوز  نتوانسته بازیکن جدید جذب کند.

این اتفاق به زودی می‌افتد باید ابتدا مربی بازیکنان مورد نظرش را بدهد و سپس نسبت به جذب آنها اقدام شود. به نظرم با حضور بهرام امیری استقلال بهترین‌ها را جذب خواهد کرد.

این استقلال می‌تواند قهرمان شود؟

قبل از رفتن استراماچونی استقلال بهترین شرایط را داشت اما حالا کمی شرایط فرق کرده آنها با صدر جدول پنج امتیاز فاصله دارند و برای جبران آن کار سختی در پیش دارند. البته در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و انجام هر کاری ممکن است.

خودتان نمی‌خواهید به مربیگری بپردازید؟

به هر حال هر بازیکنی دوست دارد تجربیاتی را که در فوتبال به دست آ‌ورده استفاده کند من هم دوست دارم مربیگری کنم اما باید شرایطش هم برایم فراهم شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال محمد نوازی فرهادمجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی اسبق استقلال عزادار شد

حمید بابازاده دروازه‌بان اسبق استقلال که با این تیم قهرمانی در لیگ قدس و البته جام باشگاه‌های آسیا را جشن گرفته است، در اوایل دهه ۸۰ شمسی تحت عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به جمع آبی‌پوشان بازگشت و توانست سه مرتبه نیز در این سمت فتح لیگ برتر را جشن بگیرد.

مرد بی حاشیه استقلال که  چند سالی است در آمریکا زندگی می‌کند در غم فقدان پدر عزیزش سوگوار شد و پیراهن سیاه بر تن کرده است.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم