Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ورامین از اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال مردم ورامین به تهران برای شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حسین دهقان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهادت غرورآفرین سردار شهید قاسم سلیمانی را به ملت ایران و ملت‌های به پا خاسته منطقه و مقام معظم رهبری و تمام رزمندگان صف مقدم مقابله با استکبار جهانی تبریک و تسلیت می‌گوئیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایت کارانه تروریسم دولتی آمریکایی به یاران شهیدش پیوسته است افزود: ذرات مطهر خون پاک ایشان جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد.

 

دهقان تاکید کرد: بی شک دست‌های منتقم خداوند عزوجل، انتقام این خون پاک را از آمریکای خبیث و جنایت کار خواهد گرفت و جهانیان بدانند که این حماقت در ترور شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم، درخت مقاومت را نه تنها ضعیف، بلکه تنومندتر خواهد ساخت.

 

شهردار ورامین در خصوص حضور مردم ورامین در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال مردم شهرستان ورامین به مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی اختصاص داده شده است.

 

دهقان بیان داشت: با توجه به اینکه مراسم تشییع شهیدان گرانقدر دوشنبه ۱۶ دی ماه در تهران برگزار می‌شود متعاقباً اطلاع دقیق جهت این خدمت به مردم بزرگوار اعلام خواهد شد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی مسجد سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهرستان ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم