Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، فرمانده نیروی ویژه جنبش النجباء عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: موضع ما و برادرانمان در گردان‌های حزب الله ثابت است. ما نیز از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهیم از شامگاه روز یکشنبه به پایگاه‌های آمریکایی نزدیک نشوند. شهروندان عراق نیز از حضور در شرکت‌های آمریکایی یا خودروهایشان خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شنبه نیز گردان‌های حزب‌الله عراق از همه نیروهای نظامی این کشور خواست تا شعاع یک کیلومتری پایگاه‌هایی که میزبان نیروهای آمریکایی است، نزدیک نشوند.

فرمانده عملیات حزب‌الله گفته بود: از فرماندهان نیروهای نظامی عراق می‌خواهیم که به سلامت نیروهای خود اهمیت بدهند و این درخواست را جدی بگیرند و مانع تبدیل شدن نیروهایشان به سپر انسانی برای اشغالگران بشوند.

بامداد جمعه در حمله آمریکا به کاروان حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس، معاون رئیس حشد شعبی و چند فرمانده دیگر حشد شعبی به شهادت رسیدند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: جنبش النجبا پایگاههای آمریکا صدای ایران عراق سپر انسانی ترور سردار سلیمانی حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه العربی الجدید به نقل از این رهبر حماس نوشت: اخیرا رایزنی‌هایی میان رهبران جنبش حماس در داخل صورت گرفته و یحیی السنوار طی آن رهبری جنبش را در خارج، از وضعیت مقاومت در نوار غزه مطلع کرده است.

السنوار به رهبران حماس خارج از فلسطین با اعداد و ارقام دقیق تأکید کرده است که مقاومت از توانایی لازم برای مقابله با نیروهای اشغالگر برخوردار است.

این رهبر حماس با اشاره به گزارش رسانه‌های اسرائیلی درباره یحیی السنوار که همواره در تونل ها به سر می برد، گفت: «این گزارش چیزی جز ادعای نتانیاهو و نهادهای امنیتی او برای سرپوش گذاشتن بر عدم موفقیت در دستیابی به اهداف اعلام شده نیست و السنوار کار خود را به عنوان رهبر جنبش حماس در میدان به خوبی انجام می دهد.

اخیرا انتشار گزارشی در مورد بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه باعث شعله ور شدن افکار عمومی در رژیم صهیونیستی شده است.

روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» به نقل از منابع اطلاعاتی رژیم اشغالگر، این گزارش را تایید کرده است.

کمیته خانواده‌های اسرای اسرائیلی ‌اعلام کرده است: حضور السنوار در خیابان‌های غزه و در حال مرگ بودن اسیران در تونل‌ها به معنای شکست "اسرائیل" در جنگ است.

دیگر خبرها

  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م