Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@11:38:48 GMT

پویش مردمی «#قاسم_هنوز_زنده_است» فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۸۰۱۸

پویش مردمی «#قاسم_هنوز_زنده_است» فراخوان داد

حوزه هنری در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پویش «#قاسم_هنوز_زنده_است» را در فضای مجازی منتشر کرد

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، «#قاسم_هنوز_زنده_است» پویشی مردمی‌ست که با هدف بازتاب صدای مردم با موضوع شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی است.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند، محتواهای خود را با موضوع شهید قاسم سلیمانی در قالب‌های شعرخوانی، فیلم، خاطره، دل‌نوشته و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با هشتگ #قاسم_هنوز_زنده_است در صفحات خود منتشر و یا به شماره 09022013848 در پیام‌رسان‌های بله، واتساپ یا تلگرام و یا نام کاربری hozehonari_admin ارسال کنند.

 

گفتنی‌ است؛ مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دیماه است و به سه اثر ارسالی برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است

حسین امیرعبداللهیان تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در این ارتباط در صفحه اجتماعی ایکس نوشت:

«فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.»

وی در این پیام افزوده است: «توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.»

امیرعبداللهیان در پیام تبریک خود خاطرنشان کرده است: «اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت