Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: نمایشگاه قرآن کریم استان قزوین از یازدهم تا هجدهم دی ماه سال جاری در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در شهرک کوثر، در حال برگزاری است که بخش‌های مختلفی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با صبح قزوین ، با اشاره به نمایشگاه قرآن در قزوین اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم استان قزوین با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد و معاونت قرآن و عترت وزارتخانه و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان نیز پس از حدود چهار سال وقفه برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایشگاه قرآن کریم استان قزوین از یازدهم تا هجدهم دی ماه سال جاری در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در شهرک کوثر، در حال برگزاری است که بخش‌های مختلفی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین در ادامه گفت: این نمایشگاه دارای بخش انتشارات مکتوب، الکترونیکی و مجازی است و غرفه‌های مختلفی مانند عفاف و حجاب، کودک و نوجوان و همچنین بخش‌های جنبی همچون کارگاه‌های هنری و بخش نمایشگاهی آثار هنری و اجرای زنده تولید آثار هنری دایر است.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین هر شب در این نمایشگاه برنامه‌های ویژه‌ای از جمله تلاوت‌های مجلسی اجرا می‌شود و بحث‌های تخصصی، نشست‌های قرآنی، قرآن و نجوم، شب شعر قرآنی و تجلیل از خادمین قرآنی را داریم.

۴۵ غرفه در نمایشگاه دایر است

وی تصریح کرد: امیدواریم که در برپایی این نمایشگاه بتوانیم یک جریان فرهنگی و قرآنی در استان ایجاد کنیم چراکه مهمترین هدف برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ قرآن و عترت به ویژه در میان نسل جوان و نوجوان است.

اسماعیلی تصریح کرد: تسهیلات ویژه‌ای هم در نظر گرفته شده که تمامی آثار و محصولات قرآنی در این نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین ابراز کرد: بیش از ۴۵ غرفه مختلف در این نمایشگاه حضور دارند که آثار فرهنگی و قرآنی را ارائه می‌کنند؛ همچنین انتشارات مختلفی از سایر استان‌ها از جمله قم، تهران و اصفهان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی در پایان با اشاره به ساعات کار نمایشگاه  عنوان کرد: ساعات بازدید از نمایشگاه از ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۳۰ است که علاقه‌مندان می‌توانند مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن همه چیز ماست

حسینعلی شریف، موذن، استاد پیشکسوت قرآنی و مولف کتب مختلف آموزش قرآن کریم درباره اقدام صداوسیما در تولید برنامه‌های قرآنی امثال «محفل» گفت: همانطور که امام راحل فرموده بودند انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است، باید تمام شئونات زندگی‌مان با قرآن پیوند بخورد. 

شریف ادامه داد: واقعاً جای برنامه «محفل» در صداوسیما خالی بود. با هرکسی که در محافل قرآنی و حتی غیر قرآنی صحبت می‌کنم، می‌بینم از برنامه رضایت داشتند. آنقدر باید برنامه جذاب باشد، تا مخاطب بعد از دیدن آن گرایشش به قرآن بیشتر شود. 

استاد پیشکسوت قرآنی در پاسخ به هجمه‌های به راه افتاده از سوی دشمنان که می‌گویند قرآن ارتباطی با جامعه ایران ندارد، توضیح داد: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم؟ در گذشته تمام بزرگوارانمان کارشان را با قرآن آغاز می‌کردند و بعد به سایر اولویت‌هایشان می‌پرداختند. ما باید زندگی‌مان را با قرآن تطبیق دهیم. البته ساخت برنامه‌های قرآنی نیازمند حضور کارشناسان و متخصصان قرآنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • قرآن همه چیز ماست
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد