برترين سريال هاي سينماي خانگي ايراني در سال 1398 کدامند؟
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۹۳۳۹
خبرگزاری آریا- کدام سریال ایرانی دل و یا دومینو ارزش دیدن دارد:
حتماً شما هم گاهی حوصلهتان از سریالهایی که تلویزیون پخش میکند سر میرود. گذشته از این مدام از خودتان میپرسید که چرا نمیتوانم از تلویزیون خانهام سریالی تماشا کنم که در حد و اندازهی بهترین سریالهای خارجی سرگرم کننده و هیجانانگیز باشد؟
این دغدغهها ممکن است شما را به اینترنت بکشاند تا بتوانید به کمک دهکدهی جهانی چیزی بهتر از آنچه تلویزیون خانهتان نمایش میدهد برای تماشا پیدا کنید.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
اگر به دنبال یک سریال ایرانی بهتر از سریالهای تلویزیون به اینترنت قدم گذاشته باشید شکی نیست که کار درستی کردهاید. سریالهایی که در چند سال اخیر از شبکه نمایش خانگی یا اینترنت انتشار یافتهاند، بیشک سریالهای بهتری از آنچه در قاب تلویزیون به نمایش در میآید هستند.
اما اینترنت بر خلاف تمام امکاناتی که برای افراد فراهم میکند، یک مشکل دارد. اینکه نمیشود به سادگی به آن اعتماد کرد. اینکه نمیدانید باید کدام سریال ایرانی را برای تماشا انتخاب کنید و کدامشان بهتر از دیگری است؟
در این مقاله به سراغ دوتا از پربینندهترین و داغترین سریالهای حال حاضر رفتهام و سعی کردهام نتیجه بگیرم که آیا این دو سریال ارزش دیدن را دارند یا خیر؟ همچنین میتوانید به روزترین و بهترین سریالهای موجود را در سایت فیلم نما پیدا کنید. با معرفی سریال ایرانی دل ساختهی منوچهر هادی ، و سریال ایرانی دومینو ساختهی محمد صادق لواسانی با ما همراه باشید.
سریال دل :
دانلود سریال دل یک سریال عاشقانه از کارگردانی که در چندین ماه پیش سریال خانگی عاشقانه را کارگردانی کرده بود باز در همون سبک یک سریال دیگر را کارگردانی میکند که بنابه گفته ها این سریال بهتر از عاشقانه بود و این سریال میخواهد رقیب سر سختی با سریال مانکن شود و ....
خلاصه سریال دل عبارت است از رستا (ساره بیات) و آرش (حامد بهداد) که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می رسند اما با پیدا شدن رقیبی قدیمی در شب عروسی…
سریال دومینو :
سریال دومینو در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی واجتماعی میباشد در سریال نیکی مظفری، روزبه حصاری و خاطره حاتمی به هنرمندی پرداختهاند. پخش این سریال در روز های پنجشنبه و جمعه یعنی دو قسمت در هفته می باشد.
در شب عروسی رُزا، یک پیامک همه چیز را بهم میزند و حالا دوستانی که سالهاست به یکدیگر اعتماد دارند، باید برای زنده ماندن، با چشم تردید به یکدیگر نگاه کنند…
دانلود سریال ایرانی و دانلود نهنگ دومینو در ژانر عاشقانه ، درام ساخته شده است و سریال دل در ژانر عاشقانه بنابراین مقایسهی داستانهای این دو سریال چندان کار درستی به نظر نمیرسد. ولی سبک هر دو سریال در یک حد اندازه میباشد .
میتوانید بلافاصله برای تماشای فیلم و سریال از سایت فیلم نما اقدام کنید .
سخن آخر :
در نهایت میتوان نتیجه گرفت که هر دو سریال بسیار با کیفیت سرگرم کنندهاند. با این تفاوت که یکی از فضایی جدی و درام برخوردار است و دیگری از فضایی عاشقانه . در انتها باید گفت اینکه کدام را برای تماشا انتخاب کنید کاملاً بستگی به سلیقهی خودتان دارد. چراکه هردو سریال ارزش دیدن را دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. برای اطلاع از دیگر سریال و دانلود فیلم ایرانی نیز میتوانید به فهرست فیلمهای ایرانی سایت فیلم نما مراجعه کنید .
منبع: خبرگزاری آریا
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟
به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مقدسیان منتقد و کارشناس سینما شب گذشته نهم اردیبهشت با حضور در برنامه «سینمازاویه» رادیو گفتوگو درباره سریال «افعی تهران» و نسبت آن با سینمای جنایی گفت: در سینمای جنایی حرکت در عمق خیلی بیشتر است. مهمتر از اینکه جنایت را چه کسی انجام داده این مهم است که جنایت چرا انجام شده و آن کسی که این جنایت را مرتکب شده دچار چه پیچیده گی های شخصیتی بوده است. در اینجا برای تحلیل سرسخت و عمق پیدا کردن ماجرا این ضرورت که فهم دقیقی از تحلیل موقعیت و روانکاوی داشته باشیم، اهمیت پیدا میکند.
وی ادامه داد: پیمان معادی یک ضرورتی را در سینمای ایران حس کرده و آن هم تنوع داستان ها و موقعیت هاست چراکه در سینمای ایران داستان های جنایی که استخوان دار باشند و تنه به کمدی نزنند زیاد نداشته ایم.
مقدسیان درباره نحوه نمایش درونیات شخصیت در «افعی تهران» گفت: اما معادی یک رندی کرده و همان تلاشی که باید انجام میداده تا در موقعیت های مختلف، در جهان شخصیت ورود کند و او را به مخاطب معرفی کند به اتاق درمان آورده است. طبیعی است هر کسی که در اتاق درمان قرار میگیرد، درمانگر تلاش کند درونیات او را شناسایی کند. اما اگر قرار بود در اتاق درمان این اتفاق نیفتد باید موقعیت های پیچ در پیچی میساخت که اطلاعات درباره شخصیت کم کم به مخاطب منتقل بشود.
این کارشناس، سینما را به عنوان یک تلنگر برای اهمیت بیشتر به سلامت روان مهم دانست و افزود: واقعیت این است که در همه جای دنیا کمپین هایی تشکیل می شود که آدم ها بیش از پیش به سلامت روان خود اهمیت بدهند. اگر سینما بتواند تلنگری بزند یا روان درمانی به امری تبدیل شود که آدم ها به آن اعتماد کنند و به آن روی بیاورند، اتفاق خیلی مثبتی روی داده است.
مقدسیان درباره انتخاب رواندرمانگر و شیوه مواجه سریال با این مساله گفت: دغدغه پیمان معادی در این سریال جدای از اینکه به او کمک کرده درونیات شخصیت را با حضور در اتاق درمانگر به مخاطب منتقل کند، کمک کرده تا او یک نوع فرهنگ سازی هم انجام بدهد. اما همان طور که روان درمانی و سراغ گرفتن از درمان گر مساله ای است که باید روی آن فرهنگ سازی بشود، مسلح شدن به انتخاب روان درمان گر درست هم باید اتفاق بیفتد.
وی افزود: ما به اندازه روان درمانگران کاربلد، روان درمانگرانی داریم که کم عمق و کم دانش هستند و احساس مسؤولیت نمیکنند و این آسیب زاست. برای همین است که نظام روان درمان گری در دنیا استانداردهای سفت و سختی دارد که باید مانند یک میثاق پزشکی رعایت بشود.
مقدسیان پاشنه آشیل سریال را در انتخاب روانگر درست دانست و گفت: سریال در این نقطه اشتباه میکند. مناسبات اتاق درمان به درستی منتقل نمیشود و ارتباط بین مراجع و روان درمانگر خارج از اتاق درمان مردود است.
وی با بیان اینکه رفتن به سراغ اتاق درمان برای جذاب تر شدن درام، استانداردهایی هم دارد افزود: ماجرا این طور نیست که یا ما نباید سراغ اتاق درمان برویم یا اگر رفتیم هر طور شد آن را جذاب کنیم. یک سری خط قرمزها در اتاق درمان وجود دارد.
مقدسیان ادامه داد: اطلاعات شخصی روان درمان گر با مراجع نباید در میان گذاشته شود و آشنایی به غیر از آشنایی اتاق درمان با روان درمان گر نباید اتفاق بیفتد. او فقط باید شنونده باشد همدلی کند اما در نقش روان درمان گر. ممکن است جایی که مراجع درک می شود، احساس وابستگی به درمانگر پیدا کند. اینجا درمانگر یا باید از تکنیکها استفاده کند و برای مراجع واضح بشود که این رابطه عاطفی در نقش درمانگر است و لاغیر. اگر این اتفاق نیفتد باید مراجع به درمانگر دیگری معرفی کند.
این کارشناس سینما استانداردهای اتاق درمان را مهم دانست و افزود: این مهم است که استانداردها را رعایت کنیم چراکه ممکن است کسی بعد از کشمکش های زیادی با خودش بپذیرد که درمان بشود ولی با این اتفاق، نتیجه درخوری نگیرد و اعتماد شخص به روان درمانگر از بین برود و هیچ وقت در زندگی به روان درمانگر مراجعه نکند.
مقدسیان در پایان درباره نقاط مثبت و ضعف اثر گفت: «افعی تهران» در بخش توجه به روان درمان گری موفق است اما در تصویر کردن اتاق درمان و شیوه رفتار سحر دولت شاهی به عنوان درمان گر و ارتباط عاطفی که بین او و مراجعش (پیمان معادی) تصویر میکند، از اساس بر ضد روان درمان است. اینجا دانش و توانایی فیلمنامه نویس کم بوده، او عشق آن را داشته که به این موضوع بپردازد اما علم آن را نداشته است. برای جذاب کردن درام هم مولفه های دیگری بود که بدون زیر پا گذاشتن استانداردها و خط قرمزها می شد از آنها بهره برد.
کد خبر 6092348 عطیه موذن