Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین معبودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خدمات توسط ۱۸ کاروان سلامت به مردم مناطق محروم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۲۷۱ چادر سلامت در استان برپا شده و به هشت هزار و ۱۵ نفر خدمات ارائه شده، تصریح‌کرد: طرح مشارکت ایرانیان (معرفی بیماران نیازمند به پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر) هم با مشارکت ۴۸ پزشک و مراکز درمانی به هزار و ۱۵ نفر بهره ور خدمات ارائه داده و در این مدت به ۱۷۷ نفر بیمار نیازمند خدمات حمایتی رایگان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معبودی با اشاره به اجرای فراخوان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در زمان حوادث طبیعی و غیرطبیعی افزود: در این فراخوان‌ها برای مردم سیل‌زده شمال و جنوب کشور چهار میلیارد و ۸۹۸ میلیون ریال کمک نقدی و ۱۳ میلیارد و ۸۴۷ میلون ریال کمک غیرنقدی جمع‌آوری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امسال ۷۵ دوره آموزش‌های پایه داوطلبی و کمک‌های اولیه برگزار شده و یک هزار و ۹۹۶ نفر در این دوره‌ها حضور یافته‌اند و همچنین ۲۳ مورد تفاهم‌نامه با نهادهای مردم‌نهاد، دولتی و عمومی برای مشارکت اجتماعی بیشتر جمعیت هلال احمر استان منعقد شد.

او افزود: در این مدت ۷۳۵ سبد در قالب طرح فرشتگان رحمت و ۶۶۷ سبد در قالب طرح همای رحمت توزیع شد که به ترتیب ۲ هزار و ۶۸ نفر و ۲ هزار و ۳۲۱ نفر از آنها بهره‌مند شدند.

معبودی ادامه‌داد: ۲۰ مورد اجرای طرح نیابت (تکریم خانواده‌های شهدا، ایثارگران و سالمندان) از دیگر برنامه‌ها است که ۴۲۳ نفر مورد تکریم قرار گرفتند.

وی گفت: اجرای طرح حمایت ماندگار جهت اهدای خون و ۶۶۶ واحد خون اهدایی، دریافت حق عضویت از ۱۱۶ نفر و اجرای هشت پروژه آموزشی، حمایتی و معیشتی با بهره‌مندی ۲۰۰ نفر از دیگر برنامه‌های اجرا شده در سال جاری میباشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهارداشت: جذب یک هزار و ۲۲۱ نفر عضو داوطلب، تجلیل از خدمات داوطلبان در پنج شهرستان استان، اهدای بسته‌های فرهنگی، لوازمالتحریر و پوشاک به ۳۱۶ دانش‌آموز نیازمند، برپایی ۱۶ سفره مهربانی (افطاری)، راه‌اندازی بانک امانات و تجهیزات پزشکی در ۱۰ شهرستان استان، صدور کارت عضویت برای ۴۸۷ نفر، ثبت ۶ هزار ۸۹۶ نفر در سامانه ساجد برای شرکت در انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر و فعالیت ۴۷ خانه هلال و ۵۶ خانه داوطلبی از دیگر فعالیت‌های امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوده است.

برچسب‌ها سلامت جمعیت هلال احمر اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت جمعیت هلال احمر اردبیل سلامت جمعیت هلال احمر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تیم سفیران حمایت‌های روانی (سحر) با حضور در دبستان ابتدایی دخترانه آزادگان شهرستان قزوین و برپایی فضای دوستدار کودک به دانش آموزان مقطع ابتدایی در قالب، آموزش‌های امدادی، مسابقه، قصه گویی، کاردستی، بازی و سرگرمی و دیگر برنامه‌های فرهنگی و حمایتی ارائه خدمات کردند.

وی افزود: این مانور تمرینی در راستای توانمندسازی اعضای جوانان، افزایش تاب آوری جامعه، پیشگیری و کاهش عوارض روانی اجتماعی ناشی از حوادث و توانمندسازی و کمک به آسیب دیدگان برای بازگشت به زندگی عادی توسط تیم سحر (سفیران حمایت‌های روانی) جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

صبوری غیاثوند ادامه داد: افراد مشارکت کننده در این مانور، فراگیران شرکت کننده در دومین دوره آموزشی کوتاه مدت با عنوان «فضای دوستدار کودک پس از بحران»، تدوین شده توسط مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر استان بودند که این مانور در واقع کار عملی پایانی این افراد، بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: امیدوارم با همکاری معاونت جوانان هلال احمر استان و همچنین مرکز آموزش علمی‌کاربردی هلال احمر، میزان آمادگی اعضای تیم سحر را در کاهش و کنترل استرس و آسیب‌های روانی بعد از حوادث و بحران‌ها و برخی تهدید‌های بعد از وقوع حوادث با اجرای دوره‌های آموزشی و بازآموزی و همچنین مانور‌های عملیاتی، افزایش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید