Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- معاون فنی عمرانی شهرداری کرج گفت:عملیات احداث ۸۰ سکوی بتنی در بوستان های سطح شهر جهت مدیریت بحران اجرایی شد.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، عسگر نصیری با بیان اینکه اجرای این عملیات جهت اسکان اضطرای شهروندان در مواقعی بحرانی صورت می گیرد، گفت: احداث ۸۰ سکوی بتنی در دستور کار این معاونت قرار دارد که ۶۰ سکو اجرایی و مابقی در حال آماده سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به احداث ۴ پد بالگرد به منظور استفاده در مواقع بحران نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به زلزله های اخیر و احتمال هرگونه حادثه طبیعی و غیرطبیعی، احداث پد هلی‌کوپتری در بهشت سکینه، پارک نبوت، عطار و چمران در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج قرار گرفت.

نصیری با اشاره به اینکه اعتبار کل این پروژه ۱۵ میلیارد ریال است، افزود: هدف از احداث این پروژه ایجاد فضایی مناسب و آرام برای رفاه هرچه بیشتر شهروندان در مواقع بحرانی است.

لازم به ذکر است؛ احداث سکوی بتنی درپارک های شهرک دریا به تعداد ۱۲ عدد، پارک ابن سینا ۱۲ عدد، پارک گل نرگس ۳۶ عدد، به اتمام رسیده است و ۲۰ سکو در پارک خانواده واقع در منطقه ۸ در حال اجراست.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسکان اضطراری کرج مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود