Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به معرفی چهار ستاره تیم‌های حاضر در گروه C رقابت‌های جام ملت‌های زیر 23 سال پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی چهار ستاره کلیدی گروه C مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2020 – تایلند پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار تیم ایران، کره جنوبی، چین و ازبکستان با قرار گرفتن در یکی از دشوارترین گروه‌های ممکن همه نگاه خود را معطوف به توانایی ستاره‌هایی کردند که هر یک با رزومه‌ای متفاوت و قابلیت‌های فردی می‌توانند ستون اصلی موفقیت تیم‌های خود باشند از جمله کاپیتان ایران که انگیزه زیادی برای شکستن طلسم چهار دهه‌ای ایران دارد.

در این گزارش آمده است:

ایران(امید نورافکن)

با 18 سال سن به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که در ترکیب استقلال ایران جایگاه ثابتی به نام خود ثبت و نقشی کلیدی به دست آورد. او با درخشش در همین تیم راهی فوتبال اروپا و بلژیک شد تا تجربه بازی برای شارلروا را به دست بیاورد گرچه با قراردادی قرضی به ایران و باشگاه سپاهان برگشت. کاپیتان امیدهای ایران، امید اول طرفداران این کشور برای شکستن طلسم چند دهه‌ای المپیکی شدن تلقی می‌شود، بازیکنی که قابلیت بازی در چند پست کلیدی را دارد.

کره جنوبی(سونگ بوم کیئون)

دروازه‌بان 22 ساله باشگاه چونبوک هیوندایی قرار است راه طولانی تولد ستاره‌های جدید در فوتبال کره را ادامه بدهد. او به طرز خارق‌العاده‌ای پیشرفت کرده و طی کمتر از دو سال از اولین بازی در فوریه 2018 به یکی از مشهورترین بازیکنان حاضر در کی لیگ تبدیل شده است. دو بار قهرمانی در کره جنوبی و دو بار حضور در لیگ قهرمانان در دو فصل متوالی از او به‌عنوان ستاره‌ای پخته در درون دروازه ساخته است.

ازبکستان(خوجی اکبر علیجان اف)

علیجان اف یک بار در سال 2018 قهرمانی در رقابت‌های زیر 23 سال آسیا را تجربه کرده است. او که در اواخر نوجوانی در ترکیب ثابت پاختاکور در لیگ ازبکستان به میدان رفت در هر 8 بازی لیگ قهرمانان آسیا 2018 برای باشگاه ازبک به میدان رفت. او حالا یکی از شش بازیکن تیم قهرمان دو سال قبل آسیا باقی‌مانده در ترکیب ازبکستان است و می‌تواند رهبری بزرگ برای آن‌ها در راه دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

چین(ژانگ یونینگ)

مدت‌هاست از ژانگ یونینگ به‌عنوان نماد آینده فوتبال چین نام‌برده می‌شود. اما با این همه سروصدا هنوز کسی توانایی کامل او در رهبری اژدهای سرخ در تیم‌های پایه به‌خصوص در تورنمنت‌های بزرگ را ندیده است. شاید جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا بتواند فرصتی برای تحقق این خواسته از سوی چینی‌ها باشد. ژانگ بعد از سال‌ها حضور در فوتبال آکادمی کشورهای هلند و آلمان از اوایل سال 2019 به لیگ چین برگشت و بعد از یک فصل بازی برای اف سی پکن می‌تواند در بالاترین سطح ملی قاره کهن نقشی کلیدی برای اژدهای سرخ داشته باشد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امید نورافکن جام ملت های زیر 23 سال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا

تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تایلند شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هاکی روی یخ زیر ۱۸ سال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مصاف تایلند رفت و با نتیجه ۲۳ بر صفر شکست خورد.

تیم ایران در سومین دیدار خود فردا (جمعه) از ساعت ۱۸ به مصاف کویت می‌رود.

تیم ملی هاکی روی یخ ایران در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت هم‌گروه‌ است.

در گروه B نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • ستاره تیم ملی در یک قدمی آقای گلی جام ملت‌ها
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴