Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور گسترده مردمی، مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی و اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور در بوشهر برگزار شد. به گزارش جنوب نیوز؛ با حضور گسترده مردم، مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی و اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور در بوشهر برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو ، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

*شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی اقتدار ملی و بین المللی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایداری بی ادعا برای دین و پرچم غرور برای هر ایرانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید سلیمانی، پویایی را در جبهه‌های مقاومت ایجاد کرد و با شهادتش آن پویایی و مستشاری تداوم و تقویت بیشتری پیدا خواهد کرد.

* فعالیت‌های این پاسدار اسلام که مالک اشتر و ابوذر زمان و سردار اقتدار آفرین بود را نه تنها در کشورمان بلکه در فراسوی ایران اسلامی باید جستجو کرد.این شهادت سبب وحدت و انسجام بیشتر دوستان مکتب اسلام در درون و برون کشور خواهد شد.

* سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نقطه قوت هر ایرانی بود که انسانیت و شرف را به جهان اسلام ارزانی داد و فرزندی مجتهد فی سبیل الله برای آحاد مردم ایران و مظلومان جهان بود.

* این شهید مکتب اسلام یار بی نظیر ولایت و مدافع بی بدیل امت اسلام و گنجینه تمام نشدنی هشت سال دفاع مقدس و خط مقاومت بود که حماسه‌های سترگی را در کارنامه درخشان خدمت پاسداری برای خود و نظام جمهوری اسلامی و کشورهای مسلمان و مظلومان جهان به ارمغان آورد.

* با گرامیداشت شهادت خبرنگاران دوران دفاع مقدس ، ارزش شهدای رسانه به عنوان سمبل و نماد قدرت فرهنگی جمهوری اسلامی از اهمیت بالا و والایی برخوردار است که تاکنون توانسته‌اند توطئه‌های جنگ نرم دشمن را خنثی کنند.

* کارکرد امنیتی رسانه‌ها در جامعه کنونی اهمیت غیرقابل انکار یافته و همچنین شرایط خاص ملی و منطقه‌ای و جهانی و پیچیدگی اوضاع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر اهمیت کار رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف افزوده است.

* امروز افتخار میزبانی ۹ تن از این شهدای والامقام از پنج استان خوزستان، هرمزگان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر را داریم که با خون خودشان مسیر حرکت رسانه‌ها را مشخص کرده‌اند. این شهیدان ویژگی‌های یک فرد رسانه و محتوای رسانه را با خون خود ترسیم کرده‌اند به گونه‌ای که این اصحاب رسانه هستند که می‌توانند با تلاش و جدیت خود از این مسیر حداکثر استفاده را به عمل آوردند.

*شهدای غریب رسانه انتشار دهنده پیام‌های الهی و اهداف و آرمان‌های انقلاب و شهدا به مخاطبین خود بوده و بر افکار عمومی دنیا نیز تأثیرگذار بوده‌اند. رسانه خود یک پیام است اما شهدای رسانه با انتقال این پیام در ابعاد مختلف و در اعصار و نسل‌های متعدد تأثیر به سزایی را ایفا کرده‌اند.

*ارزش‌های فرهنگی ما در خون شهدای رسانه متجلی و رقم می‌خورد و مظهر آرمان‌های مردم خوب و با وفای ما همین شهدا و به ویژه شهدای رسانه هستند. شهدای رسانه باعث طلوع خورشید بیداری، حاکمیت، مدیریت و تمدن اسلامی برای رسانه‌ها درونی و برونی در انقلاب و جهان اسلام شده‌اند.

*افشای ماهیت جهان‌خواران، ظالمان و جنایت کاران دنیا در حماسه آفرینی‌های شهدای رسانه تجلی پیدا می‌کند، دفاع از آرمان‌ها و سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در فضا و جغرافیای ملی و فراملی و همچنین شکست جنگ نرم و فرهنگی دشمن در خون پاک شهدای رسانه تجلی پیدا می‌کند.

*اتاق فکر شهدای رسانه مقابله و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی سازماندهی شده بود و این شهدای رسانه بودند که تمامی تار و پود اندیشه‌ها، استراتژی‌ها و اهداف دشمن را بر علیه انقلاب اسلامی خنثی کرده‌اند. شهدای رسانه نقشه راه پیشرفت و توسعه کشور را در عرصه منطقه‌ای و ملی و فراملی ترسیم کرده‌اند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ؛ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

*یکی از بزرگترین خصوصیات‌های شهید سردار سلیمانی این بود که در همه حالت خود را مطیع رهبری می‌دانستند.

* اساس اسلام مطیع بودن است و سردار سلیمانی نمادی کامل از مطیع امر ولایت بودند که باید به عنوان یک الگو پیش روی همه دوستداران ولایت قرار گیرد.

*شهادت این سردار بزرگ در پی خود پیروزی بزرگ در پی خواهد داشت و غرب بداند که هزاران سردار سلیمانی ظهور خواهند کرد.

* به سازمان بسیج رسانه کشور پیشنهاد می‌کنم که به چند زبان بین المللی کمپین #ما سلیمانی هستیم گسترش دهند تا آمریکا بداند اگر یک سلیمانی را از ما گرفت اما میلیون‌ها سلیمانی به وجود آمده است. نیاز این این چنین این اسطوره انقلابی را به جهان اسلام معرفی کنیم.

 مسعود بصیری؛ رئیس سازمان بسیج رسانه کشور

* اگر جمهوری اسلامی تاکنون پایدار مانده صرفاً به دلیل حضور گسترده مردم در پای این انقلاب بوده است. این ایستادگی را شهدای عزیز به خوبی به ما اعلام کردند که با کنارگذاشتن وابستگی‌های خود بر پای آرمان‌هایشان که برگرفته از آرمان‌های امام امت و مقام معظم رهبری است، ایستادگی کردند.

* طبیعی است که شهدا به عنوان انسان‌های زمینی دارای وابستگی‌های مادی به زندگی هم بودند اما صرفاً به واسطه اعتقاداتشان و سربلندی این نظام الهی، از این وابستگی‌ها گذشتند تا به ما درس صبر و ایستادگی بر مشکلات ارائه دهند.

* ایستادگی به معنای نشستن و منتظر بودن برای یک اتفاق نیست بلکه صبر و تحمل و از خودگذشتگی برای ماندگاری یک آرمان است که شهیدان آن را به خوبی معنا کردند.

*با اشاره به شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مجاهدت‌های مختلف این شهید بزرگوار در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی در راه ایران و اسلام قابل فراموشی نیست. اگر چه امروز حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست اما هزاران حاج قاسمی در این کشور پرورش یافته که هر کدام سفیرانی ارزنده برای ادامه راه این شهید بزرگوار هستند.

* دشمنان نظام اسلامی بدانند که روز انتقام نزدیک است و به زودی سیلی سختی از نظام اسلامی و جبهه‌های مقاومت دریافت خواهند کرد.

بیژن نوباوه، نماینده سابق مردم تهران در مجلس

*سردار سلیمانی انسانی بزرگ بود که مکتب مقاومت را گسترش داد. سردار سلیمانی شیوه مقاومت را تبدیل به یک مکتب کرد.

*آمریکا از توپ و تانک ما نمی ترسد بلکه از ایدئولوژی ما می‌ترسد که نمونه بارز آن سردار قاسم سلیمانی با آن مکتب ناب مبارزاتی و مقاومتش بوده است.

*انقلاب و مکتب ما با تاسی از تربیت دینی به جایگاهی در عرصه بین الملل رسیده که از هیچ قدرت پوشالی در منطقه و جهان هراسی ندارد.

*در بحث فرجام نافرجام دیدیم که پنج عضو شورای سازمان ملل که دارای حق وتو و ۸۵ درصد سرمایه دنیا بودند چگونه در مقابل کشور ما قرار گرفتند که نشان می‌دهد که چقدر کشور ما در عرصه بین‌الملل قدرتمند است.

* شهید حاج قاسم سلیمانی یک سرباز متدینی بود که البته هزاران هزار سرباز به مانند ایشان در کشور وجود دارد.

* ما با داشتن یک ایمان الهی، قدرت برتر دنیا هستیم و آن چیز که امروز باید برای ما مایه مباهات باشد این است که روحیه مبارزاتی و مقاومت در فرد فرد هر ایرانی جاری است.

*اسلام انقلابی شما مردم هستید که تا زمانی که به آرمان‌های الهی و انقلاب پایبند باشید پیروز هر میدان خواهید بود.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم سومین سالگرد شهادت سید محمد حجازی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت در مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

مراسم مذکور فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۶ در مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی، خیابان ولایت برگزار می‌شود.

کد خبر 6087379 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود