Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حشد شعبی اعلام کرد که پیکر شهید ابومهدی المهندس معاون رئیس این سازمان برای آزمایش دی ان ای به ایران منتقل شد.

حشد شعبی هم چنین اعلام کرد که قرار است پیکر المهندس بعد از اجرای آزمایشات لازم، در وای السلام واقع در نجف اشرف دفن شود.

المهندس پیشتر وصیت کرده بود پیکر او را در وادی السلام نجف دفن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشد شعبی اعلام کرد که به دلیل شدت حمله صورت گرفته از سوی عناصر آمریکایی علیه خودروی حامل المهندس و سردار شهید قاسم سلیمانی تشخیص اجساد آنها میسر نیست و باید آزمایش دی ان ای انجام شود.

بر اساس این گزارش، روند اجرای آزمایش ها چند روز به طول می انجامد.

کد خبر 4817091 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی ابو مهدی المهندس عراق عراق ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی ایران رژیم صهیونیستی لیبی ترکیه حشد شعبی سردار سلیمانی روسیه سوریه دونالد ترامپ فلسطین عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت