Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@20:21:24 GMT

سانسور صدای مردم یک بی ابرویی برای امریکا بود

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۰۰۸۷

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اقدام آمریکا در سانسور صدای ملت ایران و جهان تنها یک بی‌آبرویی برای آن کشور بوده است که قطعا مقابل این حرکت خواهیم ایستاد.این بی‌آبرویی در به شهادت رساندن و ترور بزرگترین نماد مقابله با تروریسم در دنیا مشهود است؛ اینها بی‌آبرو هستند و از بی‌آبرو نیز انتظار رفتار معقول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: محمدجواد آذری جهرمی با بیان این‌که بی‌آبرویی دولت آمریکا و همپیمانانش در سراسر دنیا که البته عده زیادی نیستند، ثابت شده است، اظهار کرد: این بی‌آبرویی در به شهادت رساندن و ترور بزرگترین نماد مقابله با تروریسم در دنیا مشهود است؛ اینها بی‌آبرو هستند و از بی‌آبرو نیز انتظار رفتار معقول نیست.

وی ادامه داد: کسی که بی‌آبروست، اقدامات بی‌آبرویانه خود را ادامه خواهد داد و این افراد همان کسانی هستند که عمری در دنیا فریاد برپا می‌داشتند که ما نماد آزادی بیان و نماد پذیرش حرف‌های منتقد و مخالف خودمان هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که حرکت مردم در سراسر دنیا و پست‌های میلیونی نه تنها از داخل ایران، بلکه از سراسر دنیا و حتی اقدامات چهره‌های مطرح در شبکه‌های اجتماعی، فضایی را ایجاد کرد که موجب ایجاد چنین بی‌آبرویی شد، اظهار کرد: ایجاد این فضای منفعلانه، در واقع یک بی‌آبرویی دیگر از سوی ایالات متحده آمریکا رقم زد و آنها گمان می‌کنند که با این اقدامات می‌توانند مقابل این حرکت و جنبش بزرگ بایستند.

آذری جهرمی که در یک مصاحبه رادیویی صحبت میکرد، با تاکید بر این مساله که خیال‌های آمریکا یک خیال باطل است، تصریح کرد: بی‌شک این جنبش ادامه خواهد داشت و همان‌طور که تاکنون نیز ملاحظه‌ای کرده‌اید، سراسر شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی، مملو از ابراز ارادت و دلنوشته‌هایی در وصف حاج قاسم سلیمانی است و بی‌شک این حضور جریان‌سازی که مردم ایران و مردم جهان داشتند، ادامه خواهد داشت.
منبع: ایسنا برچسب ها: اینستاگرام ، ناطقان ، سانسور ، ملت ، سردارسلیمانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اینستاگرام ناطقان سانسور ملت سردارسلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که مادرش را با ضربات دمبل به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی قبل ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میانسالی در خانه‌اش با خبر شده و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. همزمان با دستور مقام قضایی، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز در محل حاضر شده و رسیدگی به پرونده بر عهده آنان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند. تحقیقات اولیه در این خصوص آغاز و در جریان آن همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند که در این خانه یک مادر و پسر با هم زندگی می‌کنند و وقتی صدای درگیری را شنیدند به خانه آنها آمده و با جسد زن میانسال رو به‌رو شده و با پلیس تماس گرفته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس گفت: باتوجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد. در ادامه کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت در جریان بازجویی‌ها مدعی شد که روز حادثه مادرش اعتراض کرده که چرا خانه را بهم ریخته است و سر این موضوع باهم دعوایشان شده است، در ادامه این فرد عصبانی شده و با وزنه بدنسازی ضرباتی را به او وارد کرده است و زمانی که به خود آمده متوجه شده که دیگر نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد، گفت:  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیرمراحل قانونی به زندان اعزام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد  
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها