Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس پیش از ترک ایران به مدیران باشگاه اعلام کرد فقط در صورتی بازیکنان جدید را می‌پذیرد که آنها در اردوی قطر حاضر باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس پیش از ترک ایران به مدیران باشگاه اعلام کرد دیگر احتیاجی به بازیکن خارجی ندارد و به جای آن، طلب بازیکنان را پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون همچنین از باشگاه خواسته تا با جذب سه بازیکن داخلی تیم را تا پیش از اردوی قطر تقویت کنند.

شنیده‌ها حاکی از این است که بعد از نارضایتی کالدرون از وضعیت خط حمله تیمش مدیران باشگاه به او اعلام کرده‌اند که هر بازیکنی را که او انتخاب کند، جذب خواهند کرد. در همین چارچوب کالدرون نام چند بازیکن را اعلام کرده، اما مدیران باشگاه با توجه به قیمت بالای این بازیکنان، در جذب آن‌ها ناکام ماندند. گویا سرمربی پرسپولیس به آن‌ها گفته است که “شما که نمی‌توانید بازیکنان مدنظرم را جذب کنید چرا قول می‌دهید؟”

گفته می‌شود حتی بحث جذب کریم انصاری‌فرد هم به میان آمد، ولی این بازیکن بنا به دلایلی پیشنهاد مذاکرات را نپذیرفت. این موضوع یک بار دیگر با واکنش کالدورن روبرو می‌شود چراکه یکی دیگر از وعده‌های باشگاه با شکست مواجه شد.

در سوی دیگر، کالدرون پیش از ترک ایران نام سه بازیکن را برای تقویت تیم اعلام کرد. شهریار مغانلو، دانیال اسماعیلی‌فر و عیسی آل‌کثیر بازیکنانی هستند که کالدرون خواهان جذب آن‌ها شد. این سه بازیکن ستاره‌های تیم‌های خود یعنی سایپا، ذوب آهن و نفت آبادان هستند و با باشگاه قرارداد دارند و باشگاه‌های یاد شده تحت هیچ شرایطی رضایتنامه نمی‌دهند.

هرچند که هنوز مشخص نیست خود کالدرون به ایران باز خواهد گشت یا نه، اما این مربی پیش از ترک ایران مدیران باشگاه را زیر فشار قرارداده و اعلام کرده تنها تا قبل از اردوی قطر بازیکن می‌خواهد و در غیر این صورت به بازیکنی احتیاج ندارد. سرمربی پرسپولیس نمی‌خواهد هیچ بازیکنی را در اردوی قطر را از دست بدهد و به همین دلیل از باشگاه در خواست کرده تا قبل از این سفر همه بازیکنان مدنظرش را در اختیار داشته باشد. تمرینات پرسپولیس از دوشنبه آغاز می‌شود و روز چهارشنبه، تیم راهی قطر خواهد شد.

منبع: میزان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس گابریل کالدرون لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی نتوانست سپاهان را در آزادی شکست بدهد که هواداران این تیم برای‌شان سنگ تمام گذاشتند و علی‌رغم فروش بلیت‌های ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی ظرفیت ارائه شده استادیوم را پر کردند.

هواداران پرسپولیس با تشویق‌ها و آتش بازی‌شان جو جالبی را در آزادی برپا کردند اما حالا سرخ‌ها برای چشیدن دوباره این جو باید تا اول خرداد صبر کنند.

پرسپولیس در هفته پیش رو باید به مصاف نساجی در قائمشهر برود و انتظار می‌رود هواداران مازنی با حضور گسترده به تشویق تیم‌شان بپردازند.

بازی بعدی پرسپولیس با هوادار تهران نیز که در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود اصلا شرایط بلیت فروشی را نخواهد داشت و بنابراین هواداران پرسپولیس باید تا هفته بیست و هشتم و دیدار برابر استقلال خوزستان که در آزادی برگزار می‌شود منتظر بمانند.

دیگر خبرها

  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس
  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!