Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز دوشنبه تا چهارشنبه با توجه به پایداری هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان شاهد خواهیم بود.

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی پایدار در استان، اظهار کرد: افزایش غلظت آلاینده‌ها را از روز دوشنبه تا چهارشنبه در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده سه تا شش درجه سردتر خواهد شد، افزود: بویین میاندشت با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر می رسد.

حاجی بابایی با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، اضافه کرد: بارش‌ها از اصفهان با میانگین ۲.۵ میلی متر، سمیرم  با میانگین ۱۷.۷ میلی‌متر، شهرضا با میانگین ۶.۳ میلی‌متر، چادگان با میانگین ۳.۸ میلی‌متر، فریدونشهر با میانگین ۳.۲ میلی‌متر، خوانسار با میانگین سه دهم میلی‌متر، داران و مبارکه با میانگین ۵.۵ میلی‌متر، دهاقان با میانگین ۸.۱ میلی‌متر، زرین شهر با میانگین ۵.۲ میلی‌متر، نجف آباد با میانگین ۴.۲ میلی‌متر و ورزنه با میانگین ۱.۲ میلی‌متر گزارش شده است.

کد خبر 404324

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کیفیت هوا هواشناسی آلودگی هوا غلظت هواي آلوده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه استقرار شرایط پایدار در منطقه، تا اواسط وقت فردا (دوشنبه) پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای بارشی از بعد از ظهر فردا تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تأثیر قرار داده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان کرمانشاه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه مذکور که در روزهای دوشنبه و سه شنبه، بارش‌هایی غالباً به صورت رگبارهای بهاری و بیشتر برای نواحی غربی و جنوبی استان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: سامانه مذکور از روز چهارشنبه تقویت شده، به تدریج سبب گسترش بارندگی به همه نقاط استان خواهد شد.

به گفته زورآوند دمای روزانه هوا که طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از روز سه شنبه تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد.

کد خبر 6091357

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت