Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:41:04 GMT

مصرف سی. ان. جی در ایلام ۲۴ درصد رشد یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۰۷۴۱

مصرف سی. ان. جی در ایلام ۲۴ درصد رشد یافت

مدیر عامل پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با اشاره به فعالیت جایگاه عرضه سوخت سی. ان. جی در استان، گفت: بعد از اصلاح قیمت بنزین، مصرف سی ان جی در ایلام ۲۴ درصد رشد یافته است.

«علی اصغر چاغروندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در پی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور استفاده از سوخت پاک طبیعی افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: به طوری که در آذرماه سال جاری مصرف سوخت سی. ان. جی در استان نسبت به ماه گذشته ۲۴ درصد رشد در پی داشته است که این مقدار معادل یک میلیون لیتر بنزین است.

 

مدیر عامل پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: در حال حاضر ۲۲ جایگاه عرضه سوخت سی. ان. جی در استان فعالیت دارند و در ماه جاری یک نقطه عرضه سی ان جی دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

 

چاغروندی  افزود: از ابتدای دی ماه توزیع نفت گاز تراکتورهای بخش کشاورزی با هماهنگی های به عمل آمده با مدیریت عملیات و برنامه ریزی از طریق زیرساخت بانکی و با استفاده از کارت بانکی مالکان ادوات کشاورزی نفت‌گاز انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این روش نقش بسزایی در توزیع عادلانه نفت‌گاز به مصرف کنندگان واقعی(کشاورزان) ایفا خواهد کرد و از هرگونه انحراف و عرضه خارج از شبکه جلوگیری به عمل خواهد آورد.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سهمیه بندی بنزین سی ان جی بنزین جایگاه سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان

جهانبخش نوکانی  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از تعداد کارت های مسدود شده ۲۴۹ کارت سوخت بنزین و ۴۱ کارت نفتگاز در استان کردستان به علت عرضه خارج از شبکه مسدود شده است.

 مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای کردستان با بیان اینکه ۷۰ درصد مسدودیت‌ها مربوط به رانندگان تاکسی می‌باشد در ادامه افزود: ۵۰ درصد مربوط به شهرستان مریوان است.

وی افزود: از ابتدا سال جاری تا کنون ۶۳۸ بازدید از جایگاه‌های سوخت در سطح استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای استان کردستان گفت: از ۲۵ دی سال گذشته تاکنون ۲۳ میلیون لیتر نفتگاز در قالب طرح فول باک در مرزهای استان عرضه شده است.

نوکانی از ۲۳۸ هزار و ۵۶۶ لیتر تخلف بنزین صورت گرفته در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم