Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ و بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت با ابراز تأسف از شهادت سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت عرض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از آمادگی کامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای ارائه خدمات حداکثری جهت رفاه حال شهروندان و شرکت کنندگان در مراسم وداع با پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش خبر داد و گفت: به دلیل قرار گرفتن ایستگاه مصلی امام خمینی(ره) در ‌خط یک و ایستگاه شهیدبهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی امام خمینی(ره) تهران، زمان ‌سرویس‌دهی در خطوط هفتگانه مترو تا ساعت ۲۴ افزایش می‌یابد.

نوبخت افزود: امروز یکشنبه ۱۵ دی ماه ۹۸ همزمان با شروع مراسم از ساعت ۱۹ تا پایان مراسم وداع، سرویس دهی رایگان در دو ایستگاه شهید بهشتی و ایستگاه مصلی امام خمینی(ره) انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ادامه با اشاره به اینکه مراسم تشیع پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ساعت ۸ صبح‌ روز دوشنبه ۱۶ دی ماه۹۸  از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار خواهدشد، تصریح کرد: خدمات رسانی در تمامی ایستگاه های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه از ساعت ۵:۳۰ صبح تا پایان مراسم رایگان است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر دو مراسم برنامه ریزی شده و در صورت نیاز  قطارهای فوق العاده  نیز اعزام می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مترو رایگان سردار سلیمانی سردار قاسم سلیمانی تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس

پیکر پاک یک شهید گمنام از جوانان رشید ایران زمین در دوران پرافتخار دوران دفاع مقدس امروز در دانشگاه قم بر روی دستان دانشجویان نسل جدید انقلاب تشییع شد.

دانشجویان دانشگاه قم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به مراسم بدرقه‌ی پیکر یک لاله‌ی گمنام آمدند و با ادای احترام به مقام این شهید والامقام، علت حضورشان را قدردانی از شهیدان و خانواده‌های صبورشان بیان کردند.

این شهید گمنام که در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمد؛ یکی از دو شهیدی است که عصر جمعه در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده خواهند شد.

در پایان مراسم هم دانشجویان اساتید و طلاب با تجمع در ورودی دانشگاه از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت