Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@04:56:33 GMT

آشنایی با دوربین مداربسته لامپی

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۰۹۳۷

ایلنا؛ اصلی‌ترین دلیل نصب دوربین مدار بسته در برخی از مکان‌ها تحت نظر قرار دادن آن محیط می‌باشد. بسیاری از افراد با قرار دادن دوربین مخفی سعی دارند تا مجرمین را دستگیر کنند.نصب دوربین مدار بسته لامپی یکی از کاربردی‌ترین گزینه‌ها در بین هم نوعان خود می‌باشد. لذا شرکت دید افزا پیشرو در صنعت فروش دوربین مدار بسته در این مقاله مطالبی را جهت آشنایی با دوربین مداربسته لامپی جمع‌آوری کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس همراه با باشید تا به تمامی سوالات شما در این رابطه پاسخ داده شود.

دوربین مداربسته لامپی

همان‌گونه که از نامش معلوم است این دوربین به شکل یک لامپ معمولی ساخته شده است. در نتیجه بدون اینکه کسی متوجه شود تصویربرداری می‌کند. استفاده از این دوربین می‌تواند مجرمان زیادی را در تله بیاندازد و باعث دستگیری آن‌ها شود. چرا که کسی نمی‌تواند از نظر ظاهری متوجه تفاوت‌هایش با یک لامپ معمولی شود. در نتیجه جلب توجه نخواهد کرد. قرار دادن یک دوربین مداربسته لامپی در یک مکان می‌تواند کافی باشد. زیرا این دوربین‌ها قابلیت تصویربرداری از تمامی زاویه‌ها (۳۶۰ درجه) را در یک مکان دارند.

انواع دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی باتوجه به کیفیت تصاویر، میزان حافظه و ... به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. از جمله اصلی‌ترین دسته‌بندی‌ها عبارتند از:

دوربین مداربسته WiFi لامپی

یکی از انواع دوربین مداربسته لامپی، نوع WiFi دار آن می‌باشد. برای راه‌اندازی و انتقال تصاویر این دوربین نیاز به مودم اینترنت خواهد بود. اگر تصمیم به خرید این نوع از دوربین گرفته‌اید سعی کنید مودم را در محلی غیر قابل دید بگذارید تا کسی متوجه وجود دوربین نشود.

2.دوربین مداربسته لامپی با قابلیت نصب سیم‌کارت

از پر طرفدارترین انواع دوربین‌های مداربسته لامپی، انواعی هستند که قابلیت نصب سیم کارت را دارند. جهت نصب و انتقال تصاویر این دوربین‌ها دیگر نیازی به خرید مودم اینترنتی نمی‌باشد. زیرا با فعال‌سازی اینترنت سیم‌کارت کل مشکل حل خواهد شد.

3.دوربین مداربسته لامپی دید در شب

یکی دیگر از انواع دوربین مداربسته لامپی دوربین‌هایی می‌باشد که امکان دید در شب را دارند. این نوع با ساطع کردن امواج نور مادون قرمز این قابلیت را ایجاد می‌کنند تا دوربین بتواند تصاویر محیط را در تاریکی نیز ضبط کند.

مزایای دوربین مداربسته لامپی

علاوه بر شکل ظاهری و مخفی بودن این دوربین‌ها مشخصه‌ها و ویژگی‌های زیادی در آن‌ها وجود دارد که باعث می‌شود در محیط‌های حساس از آن‌ها استفاده شود. از جمله مزایای دوربین مداربسته لامپی عبارتند از:

غیر قابل تشخیص بودن: با قرار دادن این دوربین در مکان مورد نظر متوجه خواهید بود که هیچ تفاوتی بین آن و لامپ وجود ندارد. در نتیجه اگر شخصی از وجود چنین دوربینی در آن مکان بی‌خبر باشد محال است متوجه وجود آن شود. قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه: دوربین‌های لامپی زاویه دید گسترده و کاملی دارند. در نتیجه با نصب آن می‌توان تمامی زاویه‌های اتاق را تحت نظر قرار داد. کیفیت بالای تصاویر: این دوربین‌ها این امکان را فراهم می‌کنند تا تصاویری با کیفیت Full HD داشته باشید. توانایی ضبط صدا: دوربین‌ لامپی علاوه بر اینکه یک ضبط کننده تصویر است بلکه این توانایی را دارد که صداها و گفتارهایی که در محیط رخ می‌دهد را نیز ضبط کند. قابلیت استفاده از کارت حافظه: با نصب دوربین مداربسته لامپی دیگر نیازی نیست نگران حافظه دوربین باشید. چرا که در این دوربین‌ها امکان استفاده از کارت حافظه با ظرفیت دلخواه شما وجود دارد. قابلیت نصب آسان: جهت نصب این دوربین شما نیازی به خرید تجهیزات جانبی نخواهید داشت. به عبارتی دیگر نصب این دوربین طوری است که گویا لامپی را نصب می‌کنید. قیمت مناسب: از آنجایی که برای نصب دوربین مداربسته لامپی نیازی به خرید منبع تغذیه و چندین متر سیم و ... نیست لذا قیمت نهایی آن مقرون به صرفه خواهد بود. برای خرید چنین دوربینی نیاز به نگرانی برای قیمت آن نیست. توانایی تشخیص حرکت: یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که اخیرا به دوربین مداربسته لامپی اضافه شده است توانایی تشخیص حرکت توسط آن‌ها می‌باشد. به این ترتیب هر گاه که حرکتی از جانب دوربین حس شود ضبط تصاویر شروع می‌شود. در نتیجه حافظه دوربین به صورت مدیریت شده‌ای پر خواهد شد.

معایب دوربین مداربسته لامپی

هر وسیله‌ای با توجه به انتظاراتی که مصرف کننده از آن دارد دارای یک سری نقاط قوت و ضعف می‌باشد. دوربین مداربسته لامپی نیز در کنار مزیت‌هایی که دارد دارای ویژگی است که می‌تواند از نظر برخی افراد عیب محسوب شود. این ویژگی پانوراما بودن تصاویری است که توسط آن ضبط می‌شود. در نتیجه امکان تشخیص جزئیات تصاویر را نخواهیم داشت. چرا که در تصاویر پانوراما هر چه قدر هم که کیفیت دوربین بالا باشد باز هم نمی‌توان نکات ریز را با آن بررسی کرد.

اگر قصد خرید چنین دوربین مداربسته لامپی را برای محل کار، خانه یا ... را دارید ولی در انتخاب خود شک کرده‌اید بهترین گزینه مشورت گرفتن از متخصصان این حوزه می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌ها و دفاتر فروش معتبر نصب و راه اندازی دوربین مداربسته اطلاعات لازم و بیشتری را در این مورد کسب کنید. شرکت دیدافزا با داشتن امکانات مشاوره، کارشناسی، فروش و نصب دوربین مداربسته و تجهیزات دوربین مداربسته آماده ارائه خدمات به مشتریان می‌باشد. برای دریافت مشاوره بیشتر با شماره تلفن ۹۱۰۷۷۰۸۸(۰۲۱) تماس بگیرید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اینترنت دوربین سیم کارت کارشناسی دوربین مدار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی واچ 7 قادر خواهد بود سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گزارش‌های منتشر شده در مورد ساعت‌های گلکسی واچ ۷ نشان می‌دهد که قابلیت‌های جدیدی در زمینه ردیابی سلامتی ارائه خواهد کرد؛ برای نمونه، انتظار می‌رود که سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند، این قابلیت به افراد مبتلا به دیابت و همچنین افرادی که درگیر دیابت نیستند کمک می‌کند که سبک زندگی سالمی را دنبال کنند.

اندازه‌گیری سطح قند خون با استفاده از ساعت هوشمند به روش غیرتهاجمی است و نیاز به سوراخ کردن پوست و استخراج خون نیست، بنابراین افراد می‌توانند آسان‌تر سطح قند خون خود را اندازه‌گیری کنند، به طور کلی انتظار می‌رود که اغلب گجت‌های پوشیدنی در آینده از این قابلیت پشتیبانی کنند.

شرکت سامسونگ هنوز به قابلیت اندازه‌گیری سطح قند خون توسط گلکسی واچ ۷ اشاره نکرده است، اما این احتمال وجود دارد که به حسگر اندازه‌گیری قند خون مجهز شود، البته هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد سیستم نظارت بر قند خون فاش نشده است؛ انتظار می‌رود که ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ در تاریخ هفتم جولای همراه با گلکسی فولد ۶ و فلیپ ۶ عرضه شود.

ممکن است ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ به تراشه جدید Exynos W940 عرضه شود که ۵۰ درصد کارآمدتر از نسل قبلی خود است و تا ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دارد.

کد خبر 748222

دیگر خبرها

  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • ببینید | آشنایی با خواص شیربرنج
  • ببینید | آشنایی با خواص گل سرخ
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب