Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که با حضور جمع کثیری از مردم شهر سنندج در صحن مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران و به ویژه مردم کردستان با حضور گسترده خود در این مراسم نشان دادند که همیشه پای این نظام هستند و به شهدای این انقلاب اسلامی که بیش از ۴۰ سال از عمر ان می گذرد وفادار هستند و پای ارزش های نظام ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بغداد، کربلا، نجف و دیگر شهرهای عراق همه دنیا دیدند که دروز گذشته چه اتفاقی افتاد و مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی با چه عظمتی برگزار شد و این نشان از محبوبیت این شهید بزرگ در میان مردم منطقه دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: سردار سلیمانی انسانی بزرگ، شریف، غیور، وفادار به نظام و ولایتمدار بود که از گذشته در تحولات منطقه نقش موثری داشت و تمام سران کشورهای دشمن ما نیز به قدرت و عظمت شخصیت این شهید اعتراف کرده اند.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: دشمن چند سال است که در صدد به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود و از این مسئله هراس داشت که تمام کشورهای منطقه را علیه آمریکا متحد کند و به خیال خودشان اکنون پیشدستی کرده اند اما از این نکته غافل ماندند که شهادت وی عواقب به مراتب بزرگتری را برای آنان به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: رئیس جمهور مجنون آمریکا، دونالد ترامپ اظهار می کند که کار به شهادت رساندن سردار سلیمانی درست بوده اما امروز پس از چند روز از این اتفاق تازه فهمیده است که باز هم در معادلات خود اشتباه کرده و اکنون موج عظیمی از مخالفت با حضور آمریکایی ها در منطقه به راه افتاده که منطقه را برای آنان ناامن کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: وقتی شخص مقام معظم رهبری سخن از انتقام گیری از عوامل ترور و به شهادت رساندن سردار سلیمانی را بیان می کنند، نشان می دهد که شخصیت این شهید بزرگوار تا چه اندازه برای ملت ایران و همچنین جهان اسلام و منطقه با اهمیت و با ارزش بوده است.

آیت الله حسینی شاهرودی اظهار داشت: به شهادت رسیدن سردار سلیمانی امروز حس غرور و افتخار را در میان ایرانیان زنده کرده است و بدون شک این اتفاق می تواند در ادامه راه انقلاب و پیروی از راه شهدا تاثیر بسیاری در اینده داشته باشد.

وی افزود: ریختن خون پاک انسان هایی مانند شهید سلیمانی باعث نمایان شدن چهره واقعی تروریست ها و حامیان گروه های تروریستی در جهان شد و اگر تا چند روز گذشته کسی شک داشت که آمریکا تروریست و حامی تروریست است با به شهادت رساندن سردار سلیمانی شکشان به یقین تبدیل شد.

کد خبر 4817063

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در کردستان سیدمحمد حسینی شاهرودی قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی 9 دی سردار سلیمانی بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین شیراز شهادت مشهد گرگان بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر

پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد. رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

     

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • نمایان شدن چهره واقعی غرب با بیداری دانشجویان در آمریکا
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه