Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز عملیات کاشت بیش از ۱۰۰ هزار پیاز لاله برای نخستین بار در کاخ مروارید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ پیمان بضاعتی پور ضمن اعلام این خبر افزود: پیازهای کاشته شده اوایل بهار سال آینده به مرحله گُلدهی می رسند که ترکیب آنها با سایر گل های بهاره از جمله گل‌ بنفشه موجب زیبایی هر چه بیشتر این مجموعه تاریخی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زمستان مناسب‌ترین زمان برای کاشت پیازهای لاله است، اظهار کرد: عملیات کاشت بیش از ۳۰۰ هزار پیاز لاله در ۲۹ واریته متنوع و رنگارنگ در باغ گل‌هایِ پارک شهید چمران کرج نیز به پایان رسیده و برنامه ریزی برای برپایی با شکوه هشتمین دوره این جشنواره در دستور کار سازمان قرار دارد.

بضاعتی پور همچنین گفت: وضعیت احیاء ۲۷ هکتار از فضای سبز کاخ مروارید با تلاش بی وقفه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با سرعت قابل قبول و رضایت بخشی به سرانجام رسیده است.

وی ادامه داد: عملیات حذف تمام علف‌ها و گیاهان زائد،آماده سازی ۴ حلقه چاه و استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری و اصلاح آبخور بیش از ۹۰۰ اصله درخت وهمچنین حذف سرشاخه های خشک و هرس زمستانی و لایروبی دریاچه از جمله اقدامات باغبانی و بهِ زراعی  صورت گرفته در این مجموعه است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به برنامه‌ریزی های صورت پذیرفته برای بهسازی فضای سبز کاخ مروارید تصریح کرد: استقرارو رنگ آمیزی المان‌ها و مبلمان‌های این مجموعه و تامین سیستم های روشنایی و نورپردازی آن گام بعدی این سازمان در کاخ مروارید است که در دوماه آینده تکمیل خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری و این سازمان بر این است که این مجموعه تاریخی که سال‌ها مورد بی مهری قرار گرفته بود را به بهترین شکل ممکن و با کیفیت مطلوب و ارزنده، مهیای میزبانی از میهمانان و مسافران نوروزی و برگزاری جشن نوروزگاه کند.

 

...

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رنگ آمیزی روشنایی زیبایی شهرداری فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از احداث گلخانه‌های جدید در نهالستان این سازمان خبر داد.
مسعود حبیبی گفت: برای افزایش تولیدات گلخانه‌ای و خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری دو گلخانه جدید در نهالستان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد به مساخت هزار و ۵۵۰ متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شد.
وی با اشاره به تکمیل طرح احداث گلخانه گل‌های زینتی اظهار کرد: سالانه چندین هزار درختچه زینتی شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و نشاء گل فصلی شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و درختان و درختچه‌های زینتی در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • تولید مجموعه‌های نمایشی با محوریت عملیات «وعده صادق» در دستور کار قرار دارد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان