Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش، حمله به دو پایگاه نظامی خود در عراق را تایید و اعلام کرد که این حملات هیچ خسارت جانی به همراه نداشته است.

 ائتلاف بین‌المللی آمریکایی موسوم به «ضد داعش»، طی بیانیه‌ای درباره هدف قرار گرفتن دو پایگاه خود در عراق توضیح داد.

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در پایگاه خبری «بغداد الیوم» منتشر شد، آمده است: حمله صورت گرفته به دو پایگاه عراقی که میزبان نیروهای ائتلاف است، هیچ زخمی و کشته‌ای به همراه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: ائتلاف بین‌المللی ضد داعش، دو حمله صورت گرفته به پایگاه‌های عراقی میزبان نیروهای ائتلاف در ساعت ۱۹:۴۶ به وقت بغداد را تایید می‌کند. اما تاسیسات ائتلاف هیچ آسیبی ندیده اما احتمال  دارد که شهروندان عراقی متضرر شده باشند.

بر اساس این بیانیه در ساعت ۱۹:۵۰ به وقت بغداد نیز، موشک‌هایی به نزدیک پایگاه هوایی «البلد» اصابت کرد که هیچ یک از نظامیان ائتلاف کشته یا زخمی نشدند و نیروهای عراقی در حال تحقیق در این‌باره هستند.

ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش در ادامه این بیانیه، حمله به مرکز عملیاتی این نیروها در نزدیکی موصل را تکذیب کرد.

روز شنبه، همزمان با تشییع پیکر شهدای حمله روز جمعه آمریکا به خودروهای الحشد الشعبی در جاده فرودگاه بغداد، پایگاه هوایی بلد در ۶۴ کیلومتری شمال بغداد و جنوب استان صلاح‌الدین که گفته می‌شود میزبان نیروهای آمریکایی است، هدف اصابت چندین فروند راکت قرار گرفت.

منابع خبری همچنین از به صدا در آمدن صدای آژیر خطر در این پایگاه خبر می‌دهند. برخی منابع تعداد موشک‌های اصابت کرده به این پایگاه هوایی را تا شش فروند اعلام کردند و برخی منابع نیز شمار آنها را سه فروند اعلام می‌کنند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا

گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی