Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی در پیامی، پانزدهم دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره ) در تشکیل هسته های گزینش را گرامی داشت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در این پیام آمده است:

بی شک یکی از ویژگی های بارز مدیریتی حضرت امام ( رضوان الله تعالی علیه ) علاوه بر کلان نگری و تعیین خط مشی های کلی برای مدیران نظام ، توجه ویژه به خواست و حقوق مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطوریکه وقتی پای حقوق عمومی و احیاناً تضییع حق افراد به میان می آمد در مسائل جزئی نیز به طور مستقیم ورود نموده و بدون توجیه عمل خلاف افراد منتسب به دستگاه قدرت، در نقش سرسخت ترین مدافع حق مردم ظاهر می گردید.

 آنگونکه به محض ملاحظه برخی انحرافات درامر گزینش، در پانزدهم دی ماه سال 1361 ، تنقیح قانون گزینش و انتخاب افراد صالح، متعهد، صاحب اخلاق کریمه و فاضل را برای این رسالت خطیر و حساس فرمان داده که با وجود گذشت سی و هفت سال از آن، همواره یکی از افتخارات نظام و چراغ راه گزینشگران می باشد.

بدین مناسبت فرصت را غنیمت شمرده ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای رهبر فقید فرزانه، از زحمات تمامی گزینشگران استان که با کمترین توقع در انتخاب و گزینش منابع انسانی متعهد و شایسته تلاش می نمایند ؛ تقدیر و تشکر می نمایم.

از همه گزینشگران استان انتظار می رود در همه حال اجرای مّر قانون و نگاهی اخلاق مدار به تأسی از رهنمود ات و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  را سرلوحه  فعالیت ها و تصمیم گیری های خود قرار داده که بدون تردید خدمات بی شائبه و دلسوزانه شما عزیزان مشمول عنایات حق تعالی خواهد بود.

 محمدمهدی شهریاری   استاندار آذربایجان غربی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اخلاق حضرت امام قانون مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • آذربایجان‌غربی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • آذربایجان‌غربی در سالروز شهادت امام صادق (ع) به سوگ نشست
  • عزاداری خیابانی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در تبریز
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)