Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@17:23:43 GMT

تشییع پیکر شهلا ریاحی بدون حضور سلبریتی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۱۶۳۳

تشییع پیکر شهلا ریاحی بدون حضور سلبریتی‌ها

رویداد۲۴ مراسم تشییع پیکر شهلا ریاحی در تالار وحدت با حضور جمعی از اهالی رسانه، هنرمندان، مردم و خانواده آن مرحوم آغاز شد.

در ابتدا فاطمه معتمد آریا گفت : او زنی شریف ، خوش صدا و خوش سیما بود و از همه دوستانش که همیشه همراهش بودند و در این مراسم حضور دارند ، قدردانی می کنم.

او افزود : از همه افرادی که در برپایی این مراسم ما را یاری کردند سپاسگزاری می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهلا ریاحی اولین بانویی بود که روی صحنه تئاتر رفت

کامران قدکچیان بیان کرد : ریاحی ۷۰ سال محرم خانه ما و عضو خانواده ما بود. آدم ها یک نوع به دنیا می آیند اما یک شکل از دنیا نمی روند. اعمال ما در این دنیا توشه ما خواهد بود. یاد او همیشه در قلب ما می ماند.

او افزود :اولین بانویی بودند که روی صحنه تئاتر رفتند و به سینما پا گذاشتند؛ یکی از افتخارات من است که عضوی از خانواده ایشان شدم او خاله من است و به این جریان می بالم.

محمد متوسلانی گفت :متاسفم برای بانوی بزرگی مانند ریاحی که چنین مراسم مختصری گرفته شده است و البته از کسانی که آمدند تشکر می کنم.

این بازیگر عنوان کرد : ریاحی در تئاتر و سینما اثر گذار و الگوی اخلاقی بود. متاسفانه رسانه ها کمتر به این درگذشت پرداختند.امیدوارم با هم مهربان تر و صمیمی تر باشیم.

او افزود : در مورد ریاحی باید به لحاظ تصویری و مکتوب بهتر و بیشتر پرداخته شود چون واقعا بی حاشیه و با جدیت کار کرد و همیشه انرژی مثبت می داد.امیدوارم اجر همه کسانی که برای این مرز و بوم زحمت کشیدند، ضایع نشود.

کامران ملکی گفت : علی نصیریان ، برخی از شورای مرکزی بازیگران ، بازیگران تئاتر و ... که نتوانستند تشریف بیاورند یا پیام دادند و یا در بهشت زهرا خواهند آمد.

ایرج راد گفت : او در همه عرصه های نمایشی، تلاش فراوانی کرد و به عنوان زنی شایسته و توانمند و ماندگار در هنر این مملکت ، حق بزرگی گردن همه دارد و هر کسی کار هنری می کند باید سپاسگذار این بانو باشد چون راهی حرفه ای و سخت را برای نسل های خود و پس از خود ، صاف کرد.

او افزود : ریاحی با کارهای ارجمندی که انجام داده همیشه خواهد ماند و جایگاه ویژه ای دارد. هر کسی با او آشنایی دارد فراموشش نمی کند و جوان ها هم باید قدردان این بزرگان باشند.

راد ادامه داد : ما مانند خانم ریاحی زیاد نداریم پس باید قدردانشان باشیم.

منوچهر ریاحی گفت: اگر من این جایگاه را دارم، فقط به خاطر او بود. خواستم گله کنم اما این کار را نمی کنم چون مادرم اینگونه نبود و همیشه با محبت درونی با آدم ها برخورد می کرد.

او افزود : از سرای سالمندان غول ساختند حتی سلبریتی های خارج از کشور به من فحش می دادند که چرا این کار را کردم اما واقعا اینگونه نیست. شاید خانه سالمندان اشتباهات بسیار کمی داشتند اما در کل واقعا خوب عمل کردند و ای کاش زودتر او را به این مکان برده بودم.

ریاحی گفت : از خانه سینما ، موسسه هنرمندان پیشسکوت ، صندوق هنرمندان پیشکسوت که ما را همراهی کردند ، تشکر می کنم.

منوچهر شاهسواری مدیر عامل خانه سینما گفت : آنچه که شاید مغفول ماند تشکر کردن از منوچهر ریاحی است؛ چون بیش از هرکسی زحمت مادر را کشید و کار ما نیز جز وظیفه چیزی نبود.

او افزود : امروز نه آغاز و نه انجام جهان است و یک روزی مانند روزهای عادی است. شهلا ریاحی بازکننده مسیری بود که صدها و شاید هزاران دختران این سرزمین در عرصه هنر فعالیت می کنند.

حبیب اسماعیلی، محسن امیریوسفی ، منوچهر شاهسواری ، محمد متوسلانی ،فاطمه معتمد آریا، عزت الله رمضانی فر، پیمان شریعتی ، شهرام کرمی در مراسم حضور داشتند.

مراسم یاد بود شهلا ریاحی ، پنج شنبه در مسجد شهرک غرب از ساعت ۱۸ تا ۱۹ برگزار می شود.

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000q2h خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شهلا ریاحی بازیگر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از ۱۸ بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانای بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ هستند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)،  علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

لازم به ذکر است که در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر ۱۴ بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، ۴ بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب ۱۴ نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

به گزارش آنا، در بین اسامی دعوت شده نام امیر غفور و سید محمد موسوی که طی روز‌های اخیر خبرساز شده بودند دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت