Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه امریکایی‌ها می‌روند و به جهنم می‌پیوندند اما سردار سلیمانی و شهدا می‌مانند و ماندگار می‌شوند، گفت: تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی بعد از تشییع پیکر امام خمینی(ره) یک تشییع پرشکوه و با عظمت خواهد بود. ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی به‌مناسبت شهادت مظلومانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع کارکنان ستاد عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، اظهار کرد: واقعاً امثال سردار سلیمانی‌ها حیف  هستند که بمیرند، مزد مجاهدتهای آنها این است که شهید شوند، ایشان 40 سال شبانه‌روز مجاهدت کرد و قطعاً آثار و برکات شهادت ایشان بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی ادامه داد: برای درک و عظمت این مجاهدت باید پیام مقام معظم رهبری را با دقت خواند، در بیان تسلیت ایشان، واژه واژه آن حساب شده و خطاب به ملت ایران بود، شروع آن با جمله خبری "سردار بزرگ و انقلاب اسلامی آسمانی شد"، بود.

وی افزود: تمام پیامهای تسلیت مقام معظم رهبری را ببینید، هیچ کدام مانند پیام تسلیت ایشان به حاج قاسم سلیمانی نبود، اول پیام ایشان این بود: "این حادثه یک ملتی را داغ‌دار کرد" و ایشان را نمونه عالی و تربیت‌یافته مکتب اسلام و امام خمینی(ره) تعبیر کردند.

ادیانی با بیان اینکه ما در شرایط بسیار حساسی از تاریخ انقلاب قرار گرفته‌ایم، گفت: این عمل امریکا از روی استیصال است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: "جهان مقاومت و همه آزادگان، خونخواه او است"، مانند حکم امام در مورد سلمان رشدی است، یعنی به همه فرمان آتش به اختیار دادند.

وی متذکر شد: امریکایی‌ها می‌روند و به جهنم می‌پیوندند اما سردار سلیمانی و شهدا می‌مانند و ماندگار می‌شوند.

ادیانی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی باعث حرکت و جوشش در عرصه داخلی و بین‌المللی خواهد شد، یادآور شد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از تعریف و تمجید متنفر بود و به معنای واقعی به خانواده عصمت و طهارت و فرزندان سادات عشق می‌ورزید.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی متذکر شد: سردار قاآنی فرد بسیار مناسبی برای جانشینی حاج قاسم سلیمانی است، ایشان ستاره‌ای هستند که در زمان وجود خورشید دیده نشدند.

وی افزود: بنده معتقدم که تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی، بعد از تشییع پیکر امام خمینی(ره) یک تشییع پرشکوه و با عظمت خواهد بود.

ادیانی تأکید کرد: امیدوارم ملت ایران به برکت این روح مقدس، زوال و نابودی امریکا و اسرائیل را جشن بگیرند، نیروهای غیبی مانند ابابیل بر سر دشمنان فرود بیاید و قبل از دفن این شهید، دل مردم با ضربه سختی که امریکا خواهد خورد تسلی پیدا کند.

اشتری: جبهه مقاومت انتقام شهید سلیمانی را در سراسر دنیا خواهد گرفتوظیفه مرزبانی بعد از شهادت سردار سلیمانی سنگین‌تر از گذشته است

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس شهید سپهبد قاسم سلیمانی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شهید مطهری از کلاس درس متفاوت امام

به گزارش خبرنگار جماران، مرتضی مطهری(1) همو که کنار اسمش پیشوندی ناگسستنی نشسته است و همه او را بیشتر با استاد مطهری می شناسند، در میان خاطراتی که از امام خمینی (س) نقل کرده به بیان شیرین امام به هنگام بازگو کردن الهیات اشاره کرده طوری که با بیان مدعیان این رشته بسیار متفاوت است. او گفته است: 

 

‌‌آن ایام، تازه با حکمت الهی اسلامی آشنا شده بودم و آن را نزد استادی ‌‌[‌‌امام‌‎ ‎‌خمینی‌‎ ‎‌]‌‌که برخلاف اکثریت قریب به اتفاق مدعیان و مدرسان این رشته، صرفاً‌‎ ‎‌دارای یک سلسله محفوظات نبود، بلکه الهیات اسلامی را واقعاً چشیده و‌‎ ‎‌عمیق ترین اندیشه های آن را دریافته بود و با شیرین ترین بیان آنها را بازگو می کرد،‌‎ ‎‌می آموختم، لذت آن روزها و مخصوصاً بیانات عمیق و لطیف و شیرین استاد از‌‎ ‎‌خاطره های فراموش ناشدنی عمر من است.‌‎

 

برشی از کتاب سلسله موی دوست؛ ص 208

1. شهید مرتضی مطهری در سیزدهم بهمن ماه سال 1298 شمسی در قریه فریمان از توابع مشهد متولد شد و سال ها بعد یعنی زمانی که انسانی وارسته، باتقوا، استادی مسلم بود در روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت 1358 ساعت ده و بیست دقیقه شب به وسیله گروهک تروریستی فرقان به شهادت رسید.

پیکر این شهید بزرگوار به دستور امام به قم منتقل و در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد و آیت الله العظمی گلپایگانی بر او نماز گزارد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • روایت شهید مطهری از کلاس درس متفاوت امام
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • مطهری امام
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟