Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پایتخت گفت: محدودیت های ترافیکی در محدوده مصلی امام خمینی(ره) و خیابان های آزادی و انقلاب برای برگزاری مراسم وداع، نماز و تشیع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اعمال می شود. تاریخ انتشار: 12:51 - 15 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۳۶۵۴

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره محدودیت های ترافیکی مراسم وداع و تشیع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت:با توجه به برنامه وداع با شهدا که عصر امروز در مصلی تهران برگزار می‌شود از ساعت ۱۹ تا ۲۳ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در خیابان‌های رسالت، شهید بهشتی و محدوده‌های اطراف مصلی اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکنش هاشمی به نامه فرزند شهید همت در مورد سپهبد سلیمانی/ نام «بزرگراه رسالت» تغییر کرد

وی افزود: همچنین از فردا ساعت ۶ صبح تردد خودرو‌ها در طول خیابان انقلاب از میدان فردوسی تا میدان آزادی ممنوع خواهد بود.

سردار رحیمی اظهار کرد: از شهروندان تقاضامندیم که در طول خیابان انقلاب از محدوده میدان فردوسی تا میدان آزادی خودرو‌های خود را پارک نکنند در غیر اینصورت خودرو‌ها جمع آوری می‌شوند.

 رئیس پلیس پایتخت گفت: برپا کردن ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر نیاز به مجوز‌های لازم از سوی پلیس دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس ممنوعیت ترافیکی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ دو روز پیش و در تاریخ هفتم ادیبهشت ماه خبری مبنی بر جراحت یک شهروندی در پی درگیری با یکی اراذل و اوباش در محدوده خیابان انقلاب تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار گرفت.

مهر در خبری نوشت:وی با اشاره به تحقیقات اولیه ماموران در محل گفت:‌ بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متهم با استفاده از یک قبضه قمه اقدام به قدرت نمایی در خیابان انقلاب کرده و پس از جراحت یک شهروند از محل متواری شده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اظهارکرد:‌ در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد. پس از آن ماموران با حضور در مخفیگاه این فرد شرور در محدوده میدان نیلوفر این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

راستی با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرارگرفته و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه زندان شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900689

دیگر خبرها

  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟