Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سوئدی شیاطین سرخ از یک بازی نزدیک و حساس با گرگ‌ها صحبت کرده است. 

طرفداری- ویکتور لیندلوف با وجود نارضایتی از توقف منچستریونایتد مقابل وولورهمپتون در دور سوم جام حذفی، از ثبت یک کلین شیت خوشحال بود.

به گزارش سایت رسمی منچستریونایتد، مدافع شماره 2 شیاطین سرخ می‌گوید برای نتیجه گرفتن مقابل شاگردان جنگجوی نونو اسپیریتو، به تلاش حداکثری نیاز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بله، بازی سختی بود. به نظرم در نیمه اول سوار بر بازی بودیم و فرصت‌های بسیاری داشتیم ولی حریف در نیمه دوم قوی‌تر ظاهر شد. بازی سختی بود و باید تلاش زیادی می‌کردیم. ما بازیکنانی داریم که می‌توانند در لحظه دست به خلق صحنه‌های جادویی بزنند ولی در این بازی، خبری از چنین چیزی نبود. با وجود این که بازی کردن در اینجا دشوار است، از برنده نشدن در آن ناراضی هستیم.

او در مورد حضور میسون گرینوود، برندن ویلیامز و تاهیت چونگ در ترکیب اصلی افزود:

در این مقطع بازی‌های زیادی داریم. ما در مسابقات زیادی به میدان رفتیم ولی امروز تغییراتی اعمال شد. به نظرم جوانانی که امروز (شنبه) بازی کردند، خیلی خوب بودند و شخصیت بالایی از خود نشان دادند.  

منچستریونایتد به لطف درخشش سرجیو رومرو کلین شیت دیگری را ثبت کرد تا لیندلوف بگوید:

همه ما می‌دانیم او چه دروازه‌بان بزرگی است. او هر بار که بازی می‌کند، این را نشان می‌‌دهد و من نمی‌دانم شمار کلین‌ شیت‌هایش چقدر شده است. اما سرجیو انسان بسیار بسیار شگفت انگیزی است و من برای او خوشحالم.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا

تیم آنچلوتی در‌ ۳۴ بازی‌ فصل جاری لالیگا فقط ۲۲ گل دریافت کرده است.

دیدار رئال مادرید و کادیز در هفته ۳۴ لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۳-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. رئال مادرید در ۱۸ بازی فصل جاری لالیگا موفق به ثبت کلین شیت شده است. آنها در ۴ هفته پایانی با ثبت ۲ کلین شیت دیگر می توانند از این نظر با رکورد تاریخ خود در یک فصل لالیگا برابری کنند.

رئال مادرید در کدام فصول از لالیگا، بیشترین کلین شیت را داشته است؟ ۱۹ کلین شیت | ۱۹۸۶/۸۷ و ۱۹۸۷/۸۸ و ۲۰۱۹/۲۰ ۱۸ کلین شیت | ۱۹۹۲/۹۳ و ۱۹۹۴/۹۵ و ۲۰۲۳/۲۵(قابل ارتقا)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)