Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بوشهر در نامه‌ای سرگشاده به دفتر شورای نگهبان استان، خواستار جلوگیری از ورود افراد ناصالح به مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر در نامه‌ای سرگشاده به دفتر شورای نگهبان در استان اعلام کرد: از ورود ناصالحان به مجلس شورای اسلامی جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه آمده است:
ضمن عرض تسلیت به مناسبت عروج آسمانی فرماندهی محترم نیروی قدس سپاه پاسداران، همانطور که مستحضرید پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن تمام سعی خود را به شیوه‌های گوناگون سخت، نیمه سخت و نرم از قبیل: جنگ تحمیلی، کودتا، تحریم، انقلاب نرم و استحاله از درون به کار بسته است و لحظه‌ای برای دستیابی به این هدف، دست روی دست نگذاشته و نخواهد گذاشت و همواره برای عملی نمودن نقشه شوم خود، مترصد فرصت برای نفوذ در ابعاد مختلف آن بوده است.
نمونه چنین خباثتی را در ترور شهید سعیدمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شاهد بودیم. امروز با توجه به فرمایشات پی در پی و موّکد رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم هوشیاری نسبت به نفوذ دشمن که متاسفانه حاکی از فراهم شدن بیش از پیش فرصت نفوذ برای دشمن به دلیل برخی سیاست‌های نادرست است، تکلیف همه نهاد‌های انقلابی من جمله شورای محترم نگهبان را دوچندان نموده است.
بی شک یکی از بستر‌های نفوذ، نفوذ در مجلس شورای اسلامی است که در آستانه برگزاری انتخابات آن قرار داریم. مقام معظم رهبری بار‌ها در سخنرانی‌های خویش این نکته را متذکر شده و تکرار نموده اند که انتخابات حقّ‌النّاس است و رعایت حق الناس بر همه ما یک واجب عینی است.
بهتر است برای تبیین این واژه عینا جملات مقام معظم رهبری را در این خصوص متذکر شویم که می‌فرمایند: «اگر چنانچه آدم ناصالحی است، راهش ندهیم؛ اگر چنانچه در این مجلس -حالا چه مجلس خبرگان، چه مجلس شورای اسلامی، چه در هرجایی که انتخابات هست- آدمی باشد که صلاحیّت قانونی ورود در اینجا را نداشته باشد و ما از این اغماض کنیم، صرف‌نظر کنیم، رعایت نکنیم، دقّت نکنیم و او وارد بشود، این هم باطل کردن حقّ مردم است، خراب کردن حقّ مردم است؛ این هم ضدّ حقّ‌النّاس است» ۱۳۹۴/۱۰/۱۴

مع الاسف تائید بی سابقه کاندیدا‌ها توسط هیئت‌های اجرایی وزارت کشور جز سیاسی کاری، رفع تکلیف و تخریب چهره شورای نگهبان چیز دیگری به ذهن متبادر نمی‌نماید، که یا نتیجه غفلت از دشمن و یا خدای نکرده تلاش برای تحقق اهداف دشمن است که در هر صورت، تضییع حق الناس انتخاباتی است و باید در جای خود پاسخگو باشند.

ثبت نام متخلفین مالی، مجرمین و متهمین فتنه ۸۸، دگراندیشان غیر معتقد به مبانی انقلاب، افراد دارای پرونده قضایی، مفسدین اخلاقی و امنیتی و ... از طریق خبر‌هایی که به کرات از زبان‌های پیدا و پنهان شنیده ایم، نشان می‌دهد که تلاش دشمن جهت نفوذ در مجلس شورای اسلامی یک امر مسجل و قطعی است.

در استان بوشهر بنا به رصد انجام شده به عینه شاهدیم کسانی قصد ورود به بهارستان یازدهم را دارند که بعضا شکمشان از مال حرام، فربه و ذهن هایشان عاری از هرگونه اعتقاد به مبانی اسلام و انقلاب اسلامی است.

از سویی توصیه می‌نماییم که حال و روز کنونی مجلس و نمایندگان آن که باید عصاره فضائل ملت باشند را مشاهده نمایید. شاهدیم که دغدغه نمایندگان ملت در این مقطع زمانی که مردم زیر بار فشار اقتصادی و بی تدبیری مسئولین قرار گرفته اند، به جای اینکه رفع نیاز‌ها و حل مشکلات مردم باشد، پرداختن به حاشیه‌های بی اهمیت شده است.

صحبت ما در این برهه زمانی، کاملا مشخص و واضح است و هیچ تفاوتی با مواضع ما در سال‌های گذشته ندارد و آن هم بررسی هرگونه تخلفات جزیی و کلی از سوی کاندیدا‌ها و دوری از هر مصلحت‌سنجی بی مورد است چرا که معتقدیم مصلحت واقعی، برخورد با متخلفین بصورت جدی است. مصلحت واقعی، اعاده حق مظلومین در رای دادن و انتخاب گزینه‌های صالح است.

مطمئنا عدم بررسی موارد تخلفات و همچنین عدم چاره اندیشی در خصوص مواردی که در این مرقومه مطرح شد، به جایگاه این رکن مهم نظام لطمه وارد خواهد کرد و موجب خدشه به اعتماد مردم نسبت به این نهاد خواهد شد.

سهل انگاری در عمل به امر قانون و اوامر امام خامنه‌ای عزیز، هزینه‌ها را برای نظام اسلامی و شخص معظم له همواره زیاد ساخته که البته تاریخ صدر اسلام هم گواه بر آن است که وقتی نخبگان و مسئولین امر که ساختار، اختیارات، بودجه و قانون، همه و همه برای اقداماتشان مهیاست، به وظیفه عمل نکنند و در عمل همراه اوامر ولایت نباشند، ولی امر جامعه نیز بسط ید کافی برای عملیاتی ساختن سیاست‌ها و اهداف را نخواهد داشت و همه هزینه‌ها و انتظارات، به ناحق، متوجه این مظلوم مقتدر و ساختار نظام خواهد شد؛ لذا امید است آن شورای محترم پیگیر مطالبات جدی و احقاق حقوق پابرهنگان و مستضعفان بعنوان صاحبان انقلاب اسلامی باشد.

شورای نگهبان طبق اصل ۹۹ قانون اساسی، وظیفه‌ی نظارت بر کلیه انتخابات‌ها را بر عهده دارد. بسیج دانشجویی استان بوشهر بر اساس این اصل قانونی ضمن مطالبه از شورای محترم و بصیر نگهبان قانون اساسی در بررسی و احراز موشکافانه و بدون اغماض صلاحیت ها، بدینوسله حمایت قاطع خود را از این چشم بصیر انقلاب اعلام می‌دارد.

ما علاوه بر مطالبه گریمان معتقدیم که هرنوع تلاش برای تضعیف این نهاد نظارتی کارآمد از سوی هر شخص حقیقی و حقوقی در هر مقطعی از سوی ملت مسلمان و انقلابی ایران خیانت به اسلام تلقی شده و خائن به اسلام جز پاسخگویی در مقابل ملت، پاسخگو و مورد غضب خداوند منان نیز خواهد بود که فرمود:: اِنَّ عَذابی لَشَدید.

امیدواریم بواسطه عمل صالحانه و صادقانه شما و دیگر نهاد‌های مجری در جلوگیری از ورود ناصالحان به مجلس شاهد انتخاباتی آگاهانه و پرشور در دوم اسفندماه باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی بوشهر مطالبه گری دانشجویی شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی