Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرامش دوست گفت: کمک‌های حامیان ایتام و فرزندان محسنین این اداره در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴ افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید عبدالخالق آرامش دوست» امروز (۱۵ دی) به خبرنگاران، گفت: طرح‌های اکرام ایتام و محسنین فرصتی است تا خیرین و حامیان ایتام بتوانند جهت تقویت حس نوع‌ دوستی و انفاق، کفالت و سرپرستی تعدادی از فرزندان ایتام و محسنین این نهاد را تقبل کرده و کمک‌های خود را به‌ صورت نقد و یا کالا متناسب با اولویت و نیازهای آن‌ها با هماهنگی این نهاد ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) دهدشت با اشاره به اینکه در حال حاضر 776 حامی نیکوکار از سراسر کشور کفالت و سرپرستی ایتام کمیته امداد دهدشت را برعهده دارند، گفت: این خیران نیکوکار 615 نفر از ایتام و فرزندان محسنین- فرزندان دارای سرپرست بیمار و نیازمند-  در این حوزه را عهده‌دار و کمک‌های انسان دوستانه خود را به‌صورت مستمر یا متناوب در مناسبت‌های مختلف در طول سال به فرزندان معنوی خود اهداء می‌کنند.

 

آرامش دوست رئیس با ابراز خرسندی از مشارکت خیرین در این طرح معنوی گفت: حامیان ایتام و فرزندان محسنین در 9 ماهه سال جاری یک میلیارد و 600 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 54 درصد افزایش داشته است.

 

وی به بسترهای الکترونیکی فراهم‌شده برای مشارکت خیرین در زمینه کمک به ایتام و فرزندان محسنین این نهاد اشاره و بیان کرد: سامانه اینترنتیhttps://ekram.emdad.ir  و تمامی درگاه‌های بانکی و اپلیکیشن های موبایلی فرصت مناسبی برای انتخاب فرزند معنوی توسط حامیان نیکوکار است.


آرامش دوست تأکید کرد: مردم خیر و نیکوکار درصورت لزوم جهت هماهنگی بیشتر می‌توانند با شماره 07432260150 واحد اکرام ایتام کمیته امداد دهدشت تماس بگیرند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی فرزندان محسنین دهدشت انفاق خیرین ایتام کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان