Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: ائتلاف عبری و عربی بداند که محور مقاومت شهادت سردار سلیمانی را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین،امیر احمدرضا پوردستان در مراسم بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی که در مسجد مهدیه ورامین برگزار شد طی سخنانی در خصوص فضائل و منش‌های اخلاقی سردار سلیمانی اظهار داشت: سردار با وجود اینکه فرمانده بود لحظه‌ای در اتاق فرماندهی و جای امن نمی‌ماند و در کنار بسیجیان فاطمیون، زینبیون و در خط مقدم می‌جنگید و روح بزرگ است که چنین فضایلی را رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پور دستان با بیان اینکه نمونه سردار سلیمانی در صدر اسلام مالک اشتر بوده است گفت: مالک نیز از سرداران رشید و پرافتخار لشکر امیرالمومنین بود کسی که با تمام وجود در خدمت مولا بود و بدون اذن مولا قدم از قدم بر نمی‌داشت و در جنگ صفین همراه با تعدادی دیگر از هم رزمان دشمن را قلع و قمع کرد و تا نزدیکی خیمه معاویه پیش رفت تا اینکه خبر می‌دهند که مولا خبر فرستاده که هر کجا هستی بایست و بازگرد و وقتی به او اعتراض کردند که فقط یک خیمه تا رسیدن به معاویه باقی مانده است پاسخ داد وقتی مولا فرمان می‌دهد باید تبعیت کنیم.

 

وی افزود: زمانی که مالک به زمامداری مصر منسوب می‌شود طلب دست نوشته می‌کند که چیزی را خلاف فرمان امام انجام ندهد که نشان دهنده یک سرباز تمام عیار است و وقتی هم که خبر شهادت مالک را به امیرالمومنین می‌دهند مولا سخت غمگین می‌شوند و اشک می‌ریزند و فرمودند؛ شخصیت مالک کوهی سرافراز و یگانه بود و سردار سلیمانی نیز برای ما مالک بود.

 

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به علاقه رهبر به سردار سلیمانی عنوان داشت: اعلام عزای عمومی ۳ روزه نشان از ارزشمندی و علاقه بسیار زیاد رهبری به این سردار بزرگ بوده است.

 

پوردستان گفت: دشمنان ۸ سال جنگ را به ما تحمیل کردند تا بتوانند نظام نوپای جمهوری اسلامی را از بین ببرند و پس از جنگ نیز در سال ۷۰ شوروی دچار فروپاشی شد و آمریکا به عنوان تنها ابرقدرت عرض اندام می‌کرد و توسط مرکز مطالعات راهبردی غرب اعلام شد درست است که قطب قدرت شرق از بین رفته است اما یک قطب قدرت دیگر در حال شکل گیری می‌باشد که اگر آمریکا به آن نپردازد آمریکا را دچار مشکل می‌کند و این قطب قدرت جهان اسلام بود که انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز آن می‌باشد و آنان تلاش کردند تا این قطب را از بین ببرند.

 

وی بیان داشت: آمریکا به همراه ۳۰ کشور ائتلافی را به راه انداخت و هدفشان مقابله با جهوری اسلامی ایران بود و موفق نشدند و دیدند که ما از پشتوانه‌های قوی برخوردار هستیم و رهبری داریم که دشمن شناس است و مردم ولایت مدار و ارتش و سپاه و نیروی انتظامی داریم که مقابله با آنها سخت است.

 

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: دشمن با راهبرد جدید برای مقابله با قطب قدرتمند شرق وارد شد و طرح آنها خاورمیانه جدید بود و کشورهای منطقه تکه تکه می‌شد و هدفشان به حرکت در آوردن کارخانه‌های اروپا و آمریکا از طریق بازارهای جدید این کشورهای تکه تکه شده بود و دومین هدف کوچک‌تر شدن کشورها و خطرناک نبودن ان کشور برای اسرائیل بود.

 

پوردستان اظهار داشت: ایجاد داعش در سال ۲۰۱۳ برای تخریب چهره اسلام هدف دیگر آنان بود و می‌خواستند با داعش کشورها را تجزیه کنند و هدف داعش ایجاد جنگ داخلی بود و ناامنی‌هایی در کشور عراق و سوریه را گرفت و ۳ چهارم سوریه را اشغال کرده بودند و در اینجا بود که مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی مأموریت داد که ورود پیدا کنند.

 

وی افزود: اولین کاری که سردار سلیمانی انجام داد به سراغ ارتش سوریه و عراق رفت و تجربیات خود را در اختیار آنان قرار داد و همزمان از ظرفیت مردم نیز استفاده کرد و حشد الشعبی ایجاد شد و به کمک ارتش آمدند و از پتانسیل‌های جهان اسلام نیز بهره بردند همین تدبیر شهید سبب شد که داعش عقب نشینی کرد و ۷ تریلیون دلار عبری عربی دود شد و طبیعی است که کشورهای مرتجع تحقیر شدند و تصمیم بر ترور ایشان گرفتند.

 

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه استیضاح ترامپ تبعات زیادی را برای این دولت داشت و ناکامی‌های عراق و سوریه و افغانستان برای بی تدبیری دولت ترامپ بوده است گفت: بر همین اساس تصمیم ترور سردار برای پوشاندن ناکارآمدی‌های رئیس جمهور آمریکا گرفته شد و دست به قمار خطرناکی زد و بر خلاف موازین بین المللی این دستور را صادر کرد و اکنون بعد از ۴۸ ساعت آمریکایی‌ها بیش از ۱۶ کشور را واسطه کرده‌اند که ایران کاری انجام ندهد و اگر تصمیم بر مقابله دارد در حد کار صورت گرفته انجام دهد که نشان از ترس انها است.

 

پوردستان عنوان داشت: این حادثه برای ملت ما بسیار دردناک بوده است لذا ائتلاف عبری و عربی بداند که محور مقاومت این حادثه را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و پاسخ ما آمریکایی‌ها و هم پیمانانش را پشیمان خواهد کرد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی شهرستان ورامین امیر پوردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای از شهادت یک رزمنده دیگر مقاومت اسلامی لبنان در راه قدس خبر داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که وحید عبدالحمید طفیلی ملقب به ابوحیدر متولد سال ۲۰۰۰ از شهرک دیرالزهرانی در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسیده است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6094239

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات