Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار لواسان از برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در لواسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، علی حیدریان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار بزرگ اسلام، سپهبد سلیمانی به همه مردم و شهروندان لواسان اظهار داشت: امنیت کنونی کشور با دست‌ها و گام‌های استوار این شهید والا مقام تأمین شده است و در همین راستا است که ملت ایران از داغ فقدان این سردار عظیم الشان این چنین در سوز و گداز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حیدریان در ادامه از برگزاری آئین گرامیداشت شهید سلیمانی در لواسان خبر داد و افزود: این مراسم روز دوشنبه ۱۶ دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا و با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایی لواسان در میدان امام خمینی (ره) مسجد حضرت زین العابدین (ع) گلندوئک برگزار خواهد شد.

 

شهردار لواسان گفت: حاج قاسم سلیمانی متعلق به جهان اسلام و همه آزادی خواهان است و همه مردم دنیا به این شهید والا مقام ارادت خاصی دارند و به فکر انتقام از خون پاک این شهید هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم شاهد نابودی استکبار جهانی باشیم، عنوان داشت: امت اسلامی بیکار نخواهند نشست و به موقع انتقام این شهید والا مقام را از جاهلان خواهد گرفت.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت شهردار لواسان شهادت سردار سلیمانی مراسم بزرگداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان