Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان با صدور پیامی از مردم غیور زنجان خواست در مراسم عزاداری حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت شرکت نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در قسمتی از این پیام آمده است:

شهادت مظلومانه سردار سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی مجاهدی که بیشترین نقش را در مبارزه با گروههای تکفیری و خشونت طلب در منطقه داشت، لکه سیاهی بر ‌پیشانی کسانی شد که خاور میانه را جولانگاه خود می دانند و با دخالت های پنهان و آشکار خود هدفی جز به آشوب کشیدن این منطقه و تأمین اهداف خود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا از مردم شریف زنجان ،اعضای شورای اداری شهرستان ، بخشداریها و دهیاران شهرستان و همه دانشجویان و دانش آموزان میخواهم در دسته عزاداری که در رثای سردار رشید اسلام ،سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد شرکت نمایند.

لازم به توضیح است عزاداری حماسی مردم زنجان امروز یکشنبه راس ساعت 14/30 از محل حسینیه اعظم شروع و تا میدان انقلاب زنجان ادامه خواهد داشت...    اجرکم عندا...

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان زنجان دسته عزاداری سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار رشید اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)