Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجمی که پیروزی از یاران لیونل مسی را گرفت، یک شبه محبوب چینی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در مسابقات لالیگا اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا تا دقیقه 88 از اسپانیول، میزبانش جلو بود اما در این هنگام «ؤو لی» گل مساوی را زد و باعث شد تا تیمش از شکست بگریزد. این فوروارد 28 ساله چینی به همین خاطر محبوب فوتبال دوستان چینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی رسانه‌های کشورش نیز به تعریف و تمجید از کاری که کرد، پرداختند.

خبرگزاری رسمی این کشور «شین‌هوا» در تحلیلی عنوان کرد: وو با کاری که کرد،‌ موجی از شور و هیجان در چین بوجود آورد. شبکه تلویزیونی CGTN از این بازیکن به عنوان «سرمایه ملی»‌ نام برد.

لی تای، سرمربی جدید تیم ملی چین نیز در مصاحبه‌‌ای تلویزیونی از شاگردش تعریف کرد. او اظهار داشت: وو در راه صعود ما به جام جهانی 2022 قطر، بازیکنی بسیار مهم خواهد بود. گلی که او زد، افتخاری برای فوتبال چین خواهد بود.

وو لی یک سال قبل از تیم شانگهای به تیم اسپانیول ملحق شد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا چین اسپانیا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند

درچارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر قزوین در ورزشگاه خانگی اش سردار آزادگان میزبان پیکان بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

امیر مسعود سرآبادانی در دقیقه ۵ نخستین گل شمس آذر را به ثمر رساند و نیمه اول این دیدار با برتری شمس آذر به پایان رسید.

این نتیجه تا دقیقه ۸۹ به سود شاگردان سعید دقیقی در جریان بود که حامد پاکدل مهاجم پیکان موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، اما در دقیقه ۱+۹۰ حسین گودرزی توانست گل دوم شمس آذر را وارد دروازه پیکانی‌ها کند تا شاگردان دقیقی ۳ امتیاز بازی خانگی شان را کسب کنند.

شمس آذر با این پیروزی  ۳۴ امتیازی شد و به صورت موقت در رتبه هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت. پیکان نیز با ۲۵ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده