Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@19:04:41 GMT

دستگیری شرور حرفه ای در بیرجند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۳۶۹۰

دستگیری شرور حرفه ای در بیرجند

حوادث رکنا: فرد شرور در بیرجند به دام پلیس افتاد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری فرد شرور در یکی از محلات شهر بیرجند خبر داد و گفت: شهروندان و اهالی محل از اقدام قاطع پلیس در دستگیری این شرور تقدیر کردند.

سردار مجید شجاع روز یکشنبه اظهار داشت: با دریافت اطلاعات و گزارشاتی از شهروندان مبنی بر فعالیت فردی شرور در شهر بیرجند، موضوع توسط پلیس امنیت عمومی استان بررسی شد و شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تحقیقات ماموران پلیس امنیت عمومی حاکی از این بود که فردی با دایر کردن مرکز فساد و پاتوق استعمال مواد مخدر باعث انحراف جوانان و انجام جرایم اجتماعی در یکی از محلات شهرستان بیرجند شده است و از این طریق تحصیل پول نامشروع می‌کند که محل مورد نظر شناسایی و تحت مراقبت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی محل شناسایی شده را بازرسی و در عملیاتی ضربتی شرور معروف این محل را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده با مشاهده ماموران در برابر قانون مقاومت کرد و قصد ایجاد درگیری با ماموران را داشت که با اقدام قاطع پلیس به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شد.

سردار شجاع تصریح کرد: در بازرسی از این محل مقادیری مواد مخدر، آلات استعمال مواد مخدر، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک تیغه سلاح سرد کشف شد و با توجه به حضور مردم در محل، دستگیری این فرد شرور باعث خوشحالی اهالی محل و تقدیر شهروندان از اقدام قاطع پلیس شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه شهادت سردار سلیمانی پلیس مواد مخدر قانون اخبار حوادث تلگرام بیرجند شرور تحقیقات حوادث بیرجند دام پلیس افتاد اخبار خراسان جنوبی سردار سلیمانی فیلم شهید شهادت سردار سلیمانی شهادت عکس بغداد تلگرام ترور عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دستگیری سارقان در یزد