Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدی با اشاره به تصویب طرح گنجاندن سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه ها گفت: تصویب این طرح باعث ایجاد یک نهضت ضد استکباری در بین جوانان و نوجوانان کشور می شود.

محمد مهدی زاهدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به تصویب طرح گنجاندن سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه ها در جلسه علنی امروز مجلس گفت: امیدواریم با تصویب این طرح یک نهضت ضد استکباری در بین مردم ایران، جوانان و نوجوانان ایجاد شود که سرانجام به نابودی جریان صهیونیستی و استکبار جهانی و خروج آنها از منطقه خلیج فارس منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) از همان سال 42 در مورد جنایات آمریکا افشاگری کرده اند. در واقع اولین افشاگری های امام علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی بود. خوشبختانه امروز برای همه آشکار شده است که آمریکا رژیمی است که به جز منافع خودش به هیچ چیزی پایبند نیست.


وی تاکید کرد: قبلا کمونیست ها و مارکسیست ها شعار می دادند که هدف وسیله را توجیه می کند. به نظر من این را باید به نظام آمریکا گفت که برای رسیدن به هدف شان دست به هر اقدام جنایتکارانه ای می زنند.

 

وی با بیان اینکه تاریخ آمریکا پر از اقدامات جنایتکارانه و ضد بشریت است، گفت: آمریکا گروه های تروریستی نظیر داعش و القاعده را در منطقه به وجود آورد و سپس با لابی صهیونیست ها و با تزریق پول و اسلحه این گروه ها را تقویت کرد، بعد هم با ادعای مقابله با این گروه ها وارد منطقه شد و مدام امنیت را از منطقه گرفت.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای آمریکا هیچ گونه محدودیتی برای مداخله در امور سایر کشورها جهت انجام جنایات اش وجود ندارد. این کشور برای رسیدن به اهداف اش دست به هر خونریزی و سفاکی می زند.

 

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما نیاز به اقدامات ضد آمریکایی در کشور داریم و اتفاقا تصویب قوانینی در مجلس که در این راستا باشد، مورد حمایت ملت و ضرورت امروز جامعه است./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی محمدمهدی زاهدی زاهدی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اخلاص مند، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان همدان به دعوت علی اصغر غفاری‌آثار، فرماندار رزن در شهرستان رزن حضور یافت و از محل رودخانه شهر رزن که در طرح جامع و تفصیلی، داخل محدوده شهر قرار گرفته است از آخرین وضعیت این رودخانه بازدید میدانی کردند.

در این بازدید، پیرامون ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به منظور بررسی و حل و فصل موضوع، به مشاور ذیصلاح ارجاع و دستورات صادر شد تا در طی مدت زمان ۲۰ روز نسبت به حل و فصل موضوع اقدام شود.

همچنین در این بازدید بررسی و مشکلات پروژه مسکن ملی رزن نیز به صورت میدانی توسط مدیر آب منطقه‌ای استان، معاونین وی و مشاور ذیصلاح بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

در ادامه این بازدیدها که وحید آرمان رئیس دادگستری شهرستان رزن نیز حضور داشت با تاکید بر رفع موانع، دستورات لازم را ارائه کردند که با اقدام خردمندانه و حمایت گرانه مدیرعامل آب منطقه‌ای و رئیس دادگستری شهرستان مشکل بیش از ۴۰ هکتار زمین حل شد و با توافق و تملک انجام شده ۴۰ هکتار زمین به شهر رزن الحاق خواهد شد و فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان وارد فاز عملیاتی می‌شود.

غفاری‌آثار فرماندار رزن، ضمن تشکر از اقدامات مهم و ابتکار عمل مدیر آب منطقه‌ای استان و همچنین رئیس دادگستری شهرستان رزن افزود: با اتحاد و همدلی و به دور از حواشی و توان بالا و ریسک پذیری مدیران شهرستان و برخی مدیران استان برای خدمت به مردم ایستاده‌ایم.

کد خبر 6097679

دیگر خبرها

  • جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائیل را مستندسازی کند
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند