Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان، بزرگراه از سمت جیرفت به طرف زادگاه سردار سلیمانی به نام بزرگراه سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر امام جمعه جیرفت با تبریک و تسلیت شهادت این بزرگمرد رشید اسلام سردار سلیمانی گفت: جانفشانی‌های این دلیرمرد سپاه اسلام بر کسی پوشیده نیست به طوری که الگوگیری خیلی از حرکت‌های جهادی در کشور برگرفته از مرام و منش این سردار بزرگ اسلام بوده است که مایه دلگرمی و قدرتی بزرگ برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن درصدد است تا با کم رنگ کردن یاد و خاطره شهدا مسیر جامعه ما را به سمت بی‌تفاوتی‌ها پیش ببرد که بصیرت و هوشیاری و همچنین حرکت در جهت سیره شهدا با پیروی از منویات هدایتگرانه رهبر معظم انقلاب نقشه‌های پلید دشمنان را حنثی خواهد کرد.

سعادت‌فر با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدا می‌تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان باشد، افزود: با هدف گرامیداشت یادوخاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بزرگراه جیرفت – بافت که به سمت زادگاه این سردار عزیز می‌رود را به نام بزرگراه سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری کرده است.

امام جمعه جیرفت گفت: احداث این بزرگراه که با همت اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در حال احداث است نقش تاثیرگذاری در کاهش محرومیت زیرساختی در حوزه راه و نقش تاثیرگذاری در توسعه منطقه جنوب استان کرمان دارد و امیدواریم با این نامگذاری مبارک سرعت توسعه و آبادانی در جیرفت و زادگاه این سردار بزرگ در بخش هنزای رابر بیشتر شود که این خود بزرگترین و شیرین‌ترین خدمت به مردم این منطقه است که محرومیت را از عمق وجود درک کرده‌اند.

وی ضمن تشکر از این اقدام ارزشمند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمانعنوان کرد: توجه به محرومان و افراد ضعیف همیشه در راس کارهای سردار سلیمانی بود که امیدواریم با کمک گرفتن از روح بلند این سردار عزیز اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حوزه ساخت و  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان این بزرگراه را ایمن‌سازی و نگهداری کند تا نام سردار عزیز دل‌ها که به نشانه تبرک بر پیشانی این بزرگراه نصب شده است برای مردم منطقه خیرات و برکات را به دنبال داشته باشد.

بزرگراه جیرفت – بافت به طول 110 کیلومتر در حال احداث است که تاکنون 23 کیلومتر از آن زیر بار ترافیکی قرار گرفته است .

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران