Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقال کاوانی به اتلتیکو مادرید موانع خاص خود را دارد.

طرفداری- لزوم فروش لمار، قبل از اقدام برای خرید کاوانی توسط اتلتیکو مادرید، مسئله‌ای بود که پیش‌تر خواندیم.

حالا جانلوکا دی مارتزیو نیز گزارش خودش را از انتقال کاوانی به اتلتیکو مادرید ارائه داده است. به گفته او، پس از توافق شخصی مادریدی‌ها با کاوانی در قبل از کریسمس، اتلتیکو مادرید برنامه دارد تا مهاجم اروگوئه‌ای را در ژانویه به اردوی تیمش اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قراردادی 2 ساله در انتظار اوست و شکی وجود ندارد که از تاریخ 1 فوریه به بعد، آماده است تا امضای خود را بر روی کاغذ بزند. با این که مذاکرات میان اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن ادامه دارد، شرایط به گونه‌ای است که شکستن قفل این انتقال به سادگی، سخت به نظر می‌رسد.

پی اس جی باید جانشینی را برای کاوانی در نیمه دوم فصل به تیمش بیاورد که خرید بازیکنی در حد و اندازه او چندان آسان نیست. باشگاه فرانسوی به دنبال مبلغی غرامت هر چند کم نیز می‌گردد. قابل ذکر است که تنها چند ماه از قرارداد کاوانی با پی اس جی باقی مانده است. در طرف دیگر، اتلتیکو مادرید برای پرداخت حقوق کاوانی، نیاز دارد تا یک یا چند بازیکن خود را به فروش برساند که محتمل‌ترین آن‌ها توماس لمار است. بازیکن فرانسوی از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاداتی دارد. 

محتمل‌ترین اتفاق ممکن، پیوستن کاوانی به اتلتیکو مادرید در ماه ژوئن به صورت انتقالی آزاد است. خبری از کوپه درز پیدا کرد که چند تن از مقامات اتلتیکو مادرید برای نهایی کردن قرارداد کاوانی به پاریس سفر کرده‌اند. کاوانی بازیکن اتلتیکو مادرید خواهد بود اما پیوستن او در ژانویه یا ژوئن، سوال اصلی است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)

نیکلاس فولکروگ گل دورتموند مقابل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند.

دانلود (6.3MB)

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد