Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست امضا تفاهم نامه با حضور معاون رییس جمهور و رییس پلیس فتا در محل سازمان محیط زیست برگزار شد و طرفین به ضرورت حفظ محیط زیست در فضای سایبری و فضای حقیقی کشور تاکید کردند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این جلسه عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این مرد بزرگ نه تنها یک مرد نظامی بود بلکه اقتصاددان و دیپلمات هم بود، ایشان همواره با مردم بود و نتیجه آن هم همین می‌شود که می‌بینید، من فکر نمی‌کنم عراق چنین مراسم تشییع‌ای به عمر خویش دیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کلانتری در ادامه ضمن تشکر از سردار اشتری و مجید گفت: محیط زیست کشور برای مردم و آیندگان است و یگان حفاظت محیط زیست برای حقوق نسل‌های آتی در حال فداکاری است.

وی به تعداد کم نیرو‌ها در یگان حفاظت محیط زیست اشاره کرد و گفت: با توجه به وسعت فعالیت یگان محیط زیست نیرو‌ها کم هستند و کار بسیار دشوار است، از طرف دیگر تفاوت این یگان با دیگر حوزه‌های انتظامی این است، که طرف‌های مقابل یگان حفاظت محیط زیست ۱۰۰ در ۱۰۰ مسلح هستند و جالب است که محیط بانِ ما برای انجام فعالیت و وظیفه خود یا باید کشته شود و یا قصاص.

در ادامه این نشست سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: همواره مدیریت جهادی ایشان سرلوحه کار‌های ما است و تنها راه برون رفت از بحران‌های فعلی همین مدیریت جهادی است.

او در ادامه این نشست به تاریخچه و ضرورت ایجاد پلیس فتا پرداخت و گفت: این مرکز در سال ۸۹ شروع به فعالیت کرد و پس از تحقیق و مطالعه در حوزه‌های مربوط به فضای سایبر کشور امروز در نه ماهه ابتدای سال ۸۸ هزار پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

سردار مجید با ذکر این موضوع که در همه حوزه جرایم سایبری داریم، گفت: هر جرمی که به ذهن شما می‌رسد در پلیس فتا مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما بیشترین جرم مربوط به فیشینگ و انتقال و جابجایی حساب‌های بانکی است.

رئیس پلیس فتا کشور در پایان گفت: محیط زیست هم یکی از نگرانی‌های پلیس فتا است و با پیگیری‌های سرهنگ محبت خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سازمان محیط زیست، رصد فضای سایبر و تحلیل موضوعات این حوزه با همکاری یگان در دستور کار قرار می‌گیرد و همین تحلیل‌ها کمک می‌کند تا آسیب به این حوزه‌ها به حداقل برسد.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری بین سازمان محیط زیست و پلیس فتا توسط علی اصغر دانشیان معاون توسعه حقوقی و امور مجلس سازمان و سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتا امضا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محیط زیست کلانتری سردار اشتری پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان ضمن امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون والیبال عمان، در جلسات مختلف به دیدار و گفت‌وگو با مسئولان ورزش این کشور و رئیس فدراسیون عمان پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختلف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفت‌وگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر رؤسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امور خارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفت‌وگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب (جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد