Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی بیانیه‌ای تاکید کردند: اجازه نمی‌دهیم پرچمی را که حاج قاسم برافراشته است، به زمین بیفتد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی بیانیه ای تاکید کردند: اجازه نمی دهیم پرچمی را که حاج قاسم برافراشته است، به زمین بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله قاصم الجبارین شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر سربازان اسلام را به محضر حضرت امام زمان (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، آیت الله سید سیستانی و دیگر رهبران و رزمندگان مقاومت اسلامی تسلیت و تبریک عرض می‌نماییم.   سربازان الهی، شاگردان مکتب امام حسین (ع) هستند که هنر شهادت را از امام خویش، در حماسه عاشورا آموختند. در آن شکی نیست که شهادت برای ما باعث افتخار است؛ ولی با این حال، جدایی حاج قاسم سلیمانی برای ما غیرقابل تحمل و جبران است. حاج قاسم یک چهره‌ی بین المللی است، که قلب‌های انسان‌های آزاده به عشق او مایل است. امروز مردم کل جهان، فراتر از دین، مذهب، ملیت و مسلک، بر شهادت این شهید والا مقام سوگوارند، زیرا که قاسم سلیمانی، عزیز همه بود.
همان گونه که رهبر معظم انقلاب، آیت الله سید علی خامنه‌ای فرمودند، حکومت منفور آمریکا باید منتظر یک انتقام شدید و کوبنده باشند. یقینٲ خون حاج قاسم، زمینه آزادی قدس را فراهم نموده و نابودی اسرائیل از صفحه هستی را تضمین می‌نماید و همچنین منافقین داخل و خارج ایران را نیز محو خواهد نمود.
ما نیز محضر رهبر عظیم الشٲن انقلاب اظهار آمادگی می‌نماییم، زیرا که سربازان وی فقط محدود به جمهوری اسلامی ایران نیستند بلکه جوانان سراسر دنیا منتظر حکم آن حضرت می‌باشند. ما به عهد خود وفاداریم، "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست"، "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند".
ما هیچ وقت اجازه نمی‌دهیم، پرچمی که حاج قاسم برافراشته است، به زمین افتد. ما خطاب به رهبر عزیزمان اعلام می‌داریم که، "ای رهبر ما، ما همه سلیمانی‌های شما هستیم!
در پایان، تاکید می کنیم که دیگر وقت گفتگو و مذاکره به اتمام رسیده است و ما منتظر انتقام سخت هستیم.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751172

دیگر خبرها

  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • دیدار کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبرانقلاب دیدار می‌کنند
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر