Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:22:40 GMT

از این باند خبیث مدرک تحصیلی می گرفتند!

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۴۴۰۷

حوادث رکنا: 2 جاعل مدرک تحصیلی، ویزا ،کارت پایان خدمت و... در غرب تهران دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ"صادق قره باقری" رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت ، در تشریح جزئیات این خبر گفت: با طرح شکایت یکی از نهادهای دولتی مبنی بر اینکه فردی با در دست داشتن گواهی موقت پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی در خواست تایید اصالت مدرک مذکور را داشته است که در بررسی صورت گرفته مشخص شد مدرک مذکور جعلی و فاقد اصالت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات فنی دریافتند متهم بدون اینکه در جلسات کلاس های درسی و امتحانات شرکت کند از طریق آشنایی با یک جاعل مدرک تحصیلی در قبال پرداخت وجهی مدرک جعلی پیش دانشگاهی را تحویل گرفته و برای تأیید گواهی موقت به یک از نهادهای دولتی مراجعه کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی از متهم و انجام کار فنی و اطلاعاتی باند دو نفره جاعل مدرک تحصیلی را در حوالی میدان صادقیه شناسایی و روز گذشته در یک عملیات ضربتی هردو جاعل در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

قره باقری تصریح کرد: متهمان پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات کافی به جرم خود اعتراف کرده و اظهار داشتند با اخذ مبالغی بین 50 الی 100میلیون ریال از متقاضیان برلی آنها مدرک تحصیلی و سایر مدارک جعلی صادر می کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد زیادی مدارک تحصیلی جعلی اعم از مدارک دانشگاهی- تحصیلی – نظام وظیفه و فنی حرفه ای و همچنین تعداد8 عدد مهر مربوط به نهاد ها و ارگان های دولتی کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه شهادت سردار سلیمانی حوادث جرم اخبار حوادث پایان دستگیر جاعل خدمت غرب تهران سردار سلیمانی فیلم شهید شهادت سردار سلیمانی عکس شهادت بغداد تلگرام ترور عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند

بنابر آنچه اقتصاد۲۴ نوشته است، علی اکبر رائفی پور که سال‌ها در محافل رسانه ای او را با مدرک فوق دیپلم یا کارشناسی حسابداری معرفی می‌کردند بالاخره مدرکش منتشر شد و مشخص شده که وی کارشناس حسابداری دانشکاه پیام نور شاهد را با معدل ۱۵ دارد.

در بسیاری از محافل علمی مدرک دانشگاه پیام نور صرفا برای ارائه به دستگاه‌های دولتی برای افزایش حقوق! شناخته می‌شود و بار علمی ندارد. نکته قابل توجه نمره زبان فارسی رائفی پور بوده که ۱۳ است و در مقابل نمره زبان خارجی وی ۱۴ است.

رائفی پور که اخیرا در قامت یک نظریه پرداز اقتصادی خود را مطرح می‌کند نمره درس "توسعه اقتصادی" و "پول و ارز بانکداری" وی هر دو ۱۳ شده است!

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند
  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد