Web Analytics Made Easy - Statcounter

عقیل کعبی، مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که فوتبال ایران برای پیشرفت فنی به مربیانی مثل دراگان اسکوچیچ نیاز دارد. ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

عقیل کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد تیمش در 16 بازی گذشته اظهار داشت: خدا را شکر که امسال و تا الان نتایج خوبی گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما لیگ را با برد شروع کردیم و در آخرین بازی قبل از تعطیلات هم سپاهان را شکست دادیم. خودم در ابتدای فصل فکر نمی‌کردم که چنین موقعیتی در جدول پیدا کنیم و حالا دنبال انجام دادن یک کار بزرگ هستیم. قهرمان شدن سخت است، ولی تمام هدف ما این است که در کورس باشیم و هدف‌مان کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیاست. ما تیم‌های پرقدرتی مثل سپاهان، شهر خودرو و تراکتور را شکست دادیم، پس می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

وی با اشاره به نقش دراگان اسکوچیچ در موفقیت‌های صنعت نفت تصریح کرد: افکار و تاکتیک‌های این مربی در سطح بالایی است و دراگان یکی از بهترین مربیان لیگ برتر است. من چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم و اعتقادم این است که فوتبال ایران برای پیشرفت فنی به مربیانی مثل دراگان اسکوچیچ نیاز دارد. شما دیدید که استراماچونی چه تأثیری در استقلال داشت و برانکو چگونه در پرسپولیس نتیجه گرفت، رفتن این مربیان به ضرر لیگ شد و امیدوارم در آینده مربیان سطح بالای خارجی در لیگ ما فعالیت کنند.

کعبی راجع به مشکلات مالی صنعت نفت در لیگ امسال تصریح کرد: بازیکنان صنعت نفت خیلی اذیت شدند، ولی هیچ‌وقت این موضوع روی نتایج ما تأثیر نگذاشت، چون هدف‌مان خوشحال کردن هواداران بود. تا الان 30 درصد دریافتی داشته‌ایم و امیدوارم که در ادامه لیگ مشکل مالی نداشته باشیم تا تمرکز بازیکنان به‌هم نریزد.

قریشی: اسکوچیچ منظم، دقیق و سختگیر است/ رتبه‌های معمولی به‌درد صنعت‌نفت نمی‌خورد

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال صنعت نفت آبادان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال صنعت نفت آبادان فوتبال صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم

دیدار دو تیم صنعت نفت و مس رفسنجان با تک گل علی یوسف به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت نفت و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه تختی آبادان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

تک گل این دیدار را علی یوسف در دقیقه ۱۹ به‌سود صنعت‌نفت به ثمر رساند.

خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان کد خبر 751253

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کل کشور است
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم