Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- براساس گزارش تارنمای بیزینس آنلاین روسیه و به نقل از ترنسفرمارکت، باشگاه‌های لاتزیو ایتالیا و کریستال پالاس انگلیس نسبت به جذب «سردار آزمون» ابراز علاقه کرده اند و باشگاه انگلیسی حتی مذاکرات اولیه را نیز انجام داده است.

نشریه آبولا پرتغال نیز مدعی شد که کریستال پالاس تمایل دارد مهاجم ۲۴ ساله تیم ملی ایران و باشگاه زنیت سن پترزبورگ را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستال پالاس پیش از این با زنیت وارد مذاکره شده اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است. در صورت تحقق این انتقال آزمون به دیگر ستاره تیم ملی ایران در لیگ برتر جزیره یعنی «علیرضا جهانبخش» که در برایتون عضویت دارد، خواهد پیوست.

سردار که اول فوریه ۲۰۱۹ با قراردادی به ارزش تقریبی ۱۲ میلیون یورو از روبین کازان به جمع باشگاه زنیت پیوست، تا ژوئن ۲۰۲۲ با این تیم قرارداد دارد.

آزمون از سال ۲۰۱۳ در روسیه توپ می‌زند و علاوه بر روبین کازان، سابقه پوشیدن پیراهن روستوف را نیز در کارنامه دارد. او در فصل جاری در مجموع ۱۸ دیدار در لیگ برتر روسیه ۷ گل به ثمر رسانده است.

زنیت در حال حاضر با پیروزی در ۱۴ دیدار و سه تساوی از ۱۹ بازی صدرنشین لیگ روسیه است.

ستاره ایرانی زنیت در فهرست ۱۰۰ نفره برترین بازیکنان فوتبال سال ۲۰۱۹ منتشر شده توسط روزنامه مارکا اسپانیا در رتبه ۹۱ جای گرفت.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سردار آزمون علیرضا جهانبخش انگلیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد