Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دستور وزیر راه و شهرسازی، فرودگاه اهواز به عنوان نخستین قدمگاه پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، به دستور وزیر راه و شهرسازی، فرودگاه اهواز به عنوان نخستین قدمگاه پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به پاس سال ‌های طولانی مجاهدت این سردار بزرگ در جبهه‌های دفاع، مقاومت و شرف میهن و امت اسلامی به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز گذشته نیز شهرداری اهواز 2 بلوار اصلی را در این شهرستان به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس نامگذاری کرد.

 

بر این اساس بلوار پاسداران از پل شیبان تا بلوار آیت الله بهبهانی به نام شهید قاسم سلیمانی و جاده کمربندی از محور اهواز _ اندیمشک تا ابتدای پل شیبان به نام شهید ابومهدی المهندس نامگذاری شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی مسجد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری معابر به نام شهدا فرودگاه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748235

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر