Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان پارس‌آباد مغان با حضور گسترده و باشکوه خود در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشتند. ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، همزمان با سومین روز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسم پاسداشت سردار قلب‌ها با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم شهرستان پارس‌آباد مغان در مصلی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آری امروز مصلای امام خمینی(ع) شهرستان پارس‌آباد مغان مملو از جمعیت عزاداری بود که در این مراسم شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی‌داشته و در سوگ از دست دادن این شخصیت والامقام به عزاداری پرداختند.

آیین بزرگداشت سردار دل‌ها سپهبد شهید سلیمانی در پارسیان برگزار شد + فیلممراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در بروجرد برگزار می‌شودمجلس بزرگداشت مرحوم سید حاتمی در اردبیل برگزار می‌شودمصلی شهرستان پارس‌آباد جایی برای سوزن انداختن نداشت و اقشار و آحاد مختف مردم برای زنده نگه داشتن یاد و نام و یاد سردار سپهبد سلیمانی در این مراسم گرامیداشت شرکت کرده بودند.

مداحان شهرستان پارس‌آباد مغان نیز با اجرای مداحی یاد و نام این شهید عظیم‌شان راه اسلام را گرامی داشتند و همچنین حاضران در این مراسم سینه‌زنی کرده و به یاد سردار قاسم سلیمانی اشک ریختند.

انتهای پیام/ 146/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام مراسم یادمان شهدای روستای ثانی آباد دهستان میانکوه شهرستان مهریز برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام کریمی از راویان دفاع مقدس با اشاره به سالروز شهادت امام صادق علیه السلام به ذکر فضائل و مناقب اهل بیت علیهم السلام پرداخت و با بیان عظمت شیعیان، رشادت و از خود گذشتگی و جانفشانی و توکل بر خداوند و توسل به اهل البیت علیه السلام را از ویژگی‌های خاص شهدا بیان نمود. 


روستای ثانی آباد در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۷ شهید تقدیم انقلاب نموده که قبور مطهر ۳تن از این شهدا در این روستا قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • رفسنجانی ها برای تشییع شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند