Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: علی‌اکبر ولایتی در مراسم یادبود سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که امروز(یکشنبه) در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار پرافتخار اسلام و ایران اظهار کرد: بنده از ۱۰ سال پیش در خدمت سردار سلیمانی افتخار داشتم که دو نهاد را در جهان اسلام با نام مجمع بیداری اسلامی و مجمع محبین اهل بیت(ع) تاسیس کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارهای مهمی در این راستا صورت گرفت و از چند سال پیش دبیرخانه بیداری اسلامی تشکیل شد و کشورهای مختلف از سراسر جهان به کمک ما آمدند و سردار سلیمانی ستون فقرات مجمع بیداری اسلامی و مجمع محبین اهل بیت بودند.

رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: محور مقاومت در حوادث یمن، عراق و سوریه شهید قاسم سلیمانی است. اگر رشادت‌های ایشان نبود بغداد در دست داعش و دمشق در دست افراطی‌های سلفی بود.

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری عنوان کرد: حادثه کرکوک و جدایی آن از عراق که مطرح شد، همه نگران بودند که چه خواهد شد، اما تدبیر شهید سلیمانی موجب شد که کرکوک به عراق ملحق شود. ایشان نزدیک‌ترین رابطه را با رئیس‌جمهور روسیه داشت و عامل اصلی اتحاد ایران و روسیه، سردار سلیمانی بود و اگر روزی کتاب سردار سلیمانی را بنویسند، کتاب او اعجاب‌آور و آموزنده‌ خواهد بود.

ولایتی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها کار احمقانه‌ای کردند که ایشان را به شهادت رساندند و آنان باید منطقه را ترک کنند و تجربه نشان داده که آنان در مقابل طراحی‌های ایران و جبهه مقاومت همیشه شکست خورده‌اند.

وی افزود: مانور مشترک ایران، روسیه و چین نقطه عطفی بود که در مقابل‌ حرکت‌ آمریکایی‌ها در منطقه قرار داشت و علیرغم رجزخوانی رئیس‌جمهور نادان آمریکا، ایران طوری عمل خواهد کرد که آمریکا پشیمان شود و اگر آمریکا، منطقه را ترک نکند، ویتنامی دیگر برای او رقم خواهد خورد.

ولایتی در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور آمریکا گفته است اگر ایران به آمریکایی‌ها حمله کند ۵۲ نقطه ایران را می‌زنیم، موضع شما چیست، اظهار کرد: مردم ایران نشان داده‌اند که در طول تاریخ هر متجاوزی را بر سر جایش خواهند نشاند و هر متجاوزی که جرات این کار را پیدا کند پشیمان خواهند کرد.

 

ولایتی: آمریکایی‌ها از جایی که فکر نمی‌کنند ضربه خواهند خورد

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری گفت: قطعاً آمریکایی‌ها در خصوص اقدام تروریستی‌شان از جایی که فکر نمی‌کنند ضربه خواهند خورد.

به گزارش ایسنا، علی اکبر ولایتی پس از حضور در منزل شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره رمز و راز عزت شهید سلیمانی افزود: از نزدیک با وی آشنا بودم و راز عزت او اخلاصش بود که در راه اعتلای اسلام داشت.

وی به ایمان و اخلاق شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: ایشان نماد یک ایرانی مسلمان محب اهل بیت(ع) بود و به هر چه می‌گفت، عمل می‌کرد.

ولایتی گفت: در ۱۰ سال اخیر که در تاسیس مجمع جهانی بیداری اسلامی فعالیت داشتیم، این شهید هم نقش اساسی داشت و من هم به عنوان سربازی در خدمت او بودم.

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری افزود: ایشان هر چه اخلاص داشت برای عزت اسلام و ایران به کار می‌برد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی خواسته مردم و خانواده شهدا برای انتقام از آمریکایی‌ها محقق می‌شود؟ گفت: بدون تردید این انتقام گرفته خواهد شد و آمریکایی‌ها از جایی که فکر نمی‌کنند، ضربه خواهند خورد.

منبع: فردا

کلیدواژه: علی اکبر ولایتی مراسم یادبود سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» سنگین‌ترین ضربه بر پیکره رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار شیرازی در همایش «یاد استاد» اظهار داشت: آیت الله مصباح یزدی شخصیتی شایسته و برجسته بود؛ به نحوی که در حوزه‌های دینی نظیر ندارد؛ علاوه بر این خوش‌فکری، بلندنظری، آینده‌نگری، عمیق بودن در مسائل علمی و قوی بودن در مبانی را می‌توان از دیگر خصوصیات ایشان دانست.

رئیس دفتر فرمانده کل قوا افزود: در خصوص استاد مصباح یزدی و مجاهدت‌هایی که از وی قابل ذکر است، می‌توان به کسب دانش، علم و معرفت و نیز پذیرش امر ولایت اشاره کرد؛ به همین دلیل مرکز تربیتی و آموزشی خاصی با رویکرد نو ایجاد کرد و برای اجرایی کردن فرمان ولی فقیه در جهاد تبیین وارد میدان شد و با جوانان حشر و نشر داشت.

سردار شیرازی با بیان اینکه طرح ولایت استاد مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت، عنوان کرد: آیت الله مصباح یزدی در دوره‌های طرح ولایت شخصاً حضور پیدا می‌کردند و حضور این استاد برجسته بالاترین اثر را برای جوانان کشورمان داشت؛ بنابراین انسان باید ببیند در هر شرایطی تکلیفش چیست و چه کاری باید انجام دهد.

رئیس دفتر فرمانده کل قوا افزود: فرمانده کل قوا از سال‌ها قبل امر به ایجاد خودکفایی و تولید در نیرو‌های مسلح داشتند؛ زیرا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تقریباً هیچ تولیدی در حوزه نظامی و دفاعی از خودمان نداشتیم؛ یعنی در حقیقت نگذاشتند که داشته باشیم و از سوی دیگر جوان‌های ما را بر این باور نگاه می‌داشتند که ما این توان خودکفایی و استعداد آن را نداریم و دیگران باید بسازند و تولید کنند تا ما استفاده کنیم؛ در واقع این فرهنگ غالب آن زمان بود.

سردار شیرازی ادامه داد: ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوره دفاع مقدس، چون به شدت محتاج یک سری تجهیزات بودیم که آنها را در اختیار نداشتیم، به دنبال ساخت ملزومات مورد نیاز رفتیم و تولید کردیم؛ به شکلی که به واسطه همین خوداتکایی در طول این چند دهه به توانمندی دفاعی دست یافتیم که این توانمندی‌ها در بازدارندگی دفاعی کشور مؤثر هستند.

رئیس دفتر فرمانده کل قوا تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در نیرو‌های مسلح دنبال می‌کنیم، آموزش مدیران در قالب مدرسه حکمرانی است؛ در این مدرسه دوره‌های کوتاه‌مدتی برای تربیت مسئولان برگزار می‌شود و طی آن مسئولان کشوری و لشکری برای آشنایی با مدیریت حکمرانی در دوره‌های پیش‌بینی شده حضور می‌یابند.

سردار شیرازی با تأکید بر اینکه فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند، عنوان کرد: اخیراً در سطح نیرو‌های مسلح حرکت خوبی برای معرفی دستاورد‌های دفاعی مانند آنچه در نمایشگاه هوافضای سپاه وجود دارد، آغاز شده است به نحوی که بعضاً علاوه بر بازدیدکنندگان داخلی، برخی سیاسیون خارجی هم تقاضا دارند تا از نزدیک آنچه را که در این نمایشگاه قرار داده شده است، ببینند که می‌آیند و می‌بینند و وقتی لاشه پهپاد آمریکایی ساقط‌شده توسط پدافند هوایی کشورمان را می‌بینند، درخصوص توانمندی نیرو‌های مسلح کشورمان در زمینه پدافندی سوالاتی را مطرح می‌کنند.

رئیس دفتر فرمانده کل قوا همچنین به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق که بر اساس فرمایش فرمانده معظم کل قوا صورت گرفت، موجب آشکار شدن دست برتر ایران شد. این اقدام، مبارزه نظامی سخت با رژیم صهیونیستی بود؛ لذا به نظر می‌رسد بعد از ضربه نیرو‌های فلسطینی در عملیات طوفان‌الاقصی به ارتش رژیم صهیونیستی که اگر تَرکی بر پیکره این رژیم وارد شده بود، عملیات وعده صادق ضربه سنگین‌تری زد و شکافی بزرگ در بدنه آنها ایجاد کرد.

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • عملیات «وعده صادق» سنگین‌ترین ضربه بر پیکره رژیم صهیونیستی بود
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی