Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@09:58:06 GMT

سردار دل‌ها از نگاه کودکان و نوجوانان ایلامی

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۵۸۲۸

سردار دل‌ها از نگاه کودکان و نوجوانان ایلامی

ایسنا/ایلام معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی برای کودکان و نوجوانان در قالب برنامه‌های ویژه‌ای معرفی خواهد شد.

«محمد رضا رستم‌پور» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای  شناخت بیشتر کودکان ونوجوانان عضو کانون استان و مدارس تحت پوشش این مراکز و کتابخانه‌های سیار روستایی،اشخصیت سردارشهید قاسم سلیمانی در قالب ویژه برنامه معرفی شخصیت با استفاده از فعالیت‌های مشترک فرهنگی،ادبی و هنری معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این ویژه برنامه کودکان ونوجوانان با به تصویر کشیدن ذهنیت هنری خود از سردارشهید، با نوشتن دل نوشته و شعرها و داستان ها و بازنویسی زندگی نامه ی او می‌پردازند و مربیان نیز شخصیت سردار دل‌ها را برای آنان به زبان مناسب و ویژه‌ی این سنین معرفی خواهند کرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام تصریح کرد: معرفی شخصیت‌های ملی و استانی به کودکان و نوجوانان در راستای الگوسازی برای خوب زیستن در برنامه های ثابت اداره کل کانون جایگاه وی‍ژه ای دارد و همواره به مناسبت‌های مختلف به آن پرداخته می‌شود که این مهم در کنار سایر فعالیت های فرهنگی،ادبی هنری در بیست ودو مرکز اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام به صورت ثابت ، سیار و پستی دنبال می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد