Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@19:52:50 GMT

سردار سلیمانی افتخار همه مسلمانان جهان بود

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۵۸۴۰

سردار سلیمانی افتخار همه مسلمانان جهان بود

گروه اجتماعی- رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی مایه عزت و افتخار نه فقط مردم ایران بلکه تمامی مسلمانان و مستضعفان سراسر جهان بود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، امروز، 15 دی‌ماه در جلسه شورای اداری جهاددانشگاهی استان اردبیل با تسلیت شهادت سردار سلیمانی، این فرمانده بزرگ مقاومت و همرزمانش، افزود: این سردار سرافراز، مایه عزت و افتخار نه فقط مردم ایران بلکه تمامی مسلمانان و مستضعفان سراسر جهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وجود این فرمانده والامقام، مایه امنیت برای کشور بود و شهادتش هم مایه اتحاد و همبستگی مردم شده است که در راهپیمایی روز جمعه گذشته این وحدت به وضوح مشخص بود، اظهار کرد: همه ما مدیون ایثار و فداکاری شهدا در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و باید همه مردم تلاش کنند تا کشورمان در تمامی عرصه‌ها سربلند باشد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه سردار شهید سپهبد سلیمانی مسئولیت و وظایف خود را در قبال نظام و انقلاب به خوبی انجام داد و بزرگانی را در محور‌های مقاومت تربیت کرد که همان راه را ادامه خواهند داد، یادآور شد: بی‌شک خون شهیدان روحیه مقاومت و عدالت‌خواهی را در مردم تقویت می‌کند و کشور را با سرعت بیشتری در مسیر رسیدن به اهدف به حرکت در می‌آورد.

اوچی اردبیلی گفت: فقدان شهید سردار سرلشکر قاسم سلیمانی برای همه مردم کشور سخت و طاقت فرساست، اما به یقین به حرمت خون شهدا، مبارزه با استکبار جهانی همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند در کشور موثر عمل نماید، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی در این برهه زمانی وظیفه دارد تا با دلسوزی و تلاش مضاعف نیاز‌های کشور را شناسایی و برطرف سازد و نقش خود را در رسیدن کشور به اهداف متعالی نظام بیشتر کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن جهاددانشگاهی اتحاد همبستگی عزت شهادت سردار سلیمانی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در حوزه‌ی استانی جشنواره‌ی «افتخار من» که سال گذشته همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد، بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۸ اثر برتر به تهران معرفی شد.

سرهنگ حسن حبیبی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جوان و آینده ساز با فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس و تاسی از تاریخ شفاهی رزمندگان پیشکسوت است که در ۸ سال مقاومت ملی مردم ایران مقابل تجاوز حزب بعثی ، درس شهامت، ایثار و آزادگی را مشق نمودند و از کیان و شرف این سرزمین دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: در سلسله جشنواره‌های ملی «افتخار من» فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دفاع مقدس، حوادث و خاطرات دوران جنگ را از اجداد خویش جویا شده ودر قالب نثر یا ضبط، به جشنواره ارایه می‌دهند. 

سرهنگ حسن حبیبی اضافه کرد: نخستین جشنواره‌ی ملی «افتخار من» سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد و فراخوان چهارمین جشنواره هم سوم خردادماه امسال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان