Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@18:29:47 GMT

رضا رسولی روایتی از زندگی «حاج قاسم» می‌نویسد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۵۸۹۳

رضا رسولی روایتی از زندگی «حاج قاسم» می‌نویسد

روایتی از زندگی شهید قاسم سلیمانی به قلم رضا رسولی نگارش می‌شود.

به گزارش مشرق، روایتی از زندگی شهید قاسم سلیمانی به قلم رضا رسولی نگارش می‌شود.

رضا رسولی با اعلام این خبر تصریح کرد شهید سلیمانی در بین فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت از ویژگی‌های خاصی برخوردار بود که وی را نسبت به همرزمانش متمایز می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج قاسم سلیمانی علاوه بر اینکه در تمام طول دوران دفاع مقدس از جمله رزمندگان و فرماندهان جان بر کف خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب و ایران بود، در دهه اخیر به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه، نقش کلیدی در هماهنگ کردن محور مقاومت برای مبارزه با جریانات تکفیری، داعش و حامیان آنها در منطقه غرب آسیا و پاسداری از حریم اهل بیت در عراق و سوریه و همچنین مرزبانی قهرمانانه از مرزهای ایران را بر عهده داشت.

خدمات این فرمانده شهید به امور نظامی و امنیتی محدود نبوده و این شهید سرافراز در بزنگاه‌های اجتماعی، مددرسان مردم ایران بوده است. در جریان زلزله بم، مبارزه با اشرار و همچنین در ماجرای سیل ابتدای سال ۹۸ او از جمله مددرسانان به مردم بود.

گفتنی‌ست اثر این نویسنده توسط نشر ستاک به زیور طبع آراسته خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سردار سلیمانی سردار قاآنی کتاب سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شهید حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا گفت: این یعنی سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان اظهار کرد: یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت، نزدیک کردن علم و عمل توسط مربی است و علم بدون عمل مخرب است.

وی افزود: ایمان حاصل تبدیل علم به عمل است و علم، آنچه که هست و ایمان، آنچه را که باید باشد، نشان می‌دهد.

علیدادی سلیمانی گفت: کم‌ارزش‌ترین علم از نظر امام علی علیه‌السلام علمی است که در زبان بماند و مربی موفق کسی است که تلاش کند علم و عمل را به هم نزدیک کند.

امام جمعه کرمان در خطبه‌ دوم نماز جمعه با اشاره به روز ملی خلیج فارس تصریح کرد: بر اساس ادله تاریخی این خلیج همیشه فارس است و در تاریخ ایران برای همیشه هویت خود را با همت مردان رشید ایران حفظ خواهد کرد.

وی با اشاره به فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: باید تلاش کرد گلوگاه‌های فساد بسته و با مفاسد به شدت برخورد شود.

علیدادی سلیمانی روز شوراها را گرامی داشت و افزود: تحقق جمهور به حضور پررنگ مردم پای صندوق رأی و اظهار نظر مردم در حوزه‌های مختلف است و بخش قابل توجهی از تحقق جمهور در انتخابات‌های متعدد از جمله شوراها است که در سایه اسلام عزیز جمهوری اسلامی را محقق می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: فعالیت کارگران چرخ‌های مهم اقتصاد کشور را با سرعت هر چه تمام‌تر به حرکت در می‌آورد و نیروی انسانی فعال، کارآمد، با انگیزه و امیدوار می‌تواند اقتصاد یک کشور را متحول کند.

وی افزود: این امر زمانی رقم خواهد خورد که به حق و حقوق کارگر توجه و به اعتراضات و ایرادات او توسط کارفرما و ... به صورت جدی توجه شود تا حقی از کارگری که مجاهد عرصه اقتصادی است، تضعیف نشود.

علیدادی سلیمانی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان با تبریک روز معلم گفت: نگاه تعلیم و تربیت جامعه به کلاس و رفتار و گفتار معلم است.

امام جمعه کرمان با اشاره به مناسبت روز جهانی مطبوعات اظهار کرد: در این بخش که فکرها و ذهن‌ها را شکل می‌دهد و با روایتگری، ذهن‌ها را مدیریت و بر دل‌ها می‌تواند حکومت کند، با یک عرصه حساس و مهم مواجه هستیم که چه بخواهیم و یا نخواهیم رسانه‌ها به دو بخش تقسیم می‌شوند؛ یک بخش از رسانه‌های دنیا پنهان کردن واقعیت، کوچک کردن مسائل بزرگ و حساس، بزرگنمایی مسائل کم ارزش و دروغ پراکنی را در دستور کار دارند و برای این ماموریت میلیاردها دلار در جای جای جهان امروز هزینه می‌کنند.

وی اظهار کرد: در برابر این جبهه عظیم و حجیم و نااهل مطبوعات، جبهه مطبوعات فداکار، انسان‌دوست، متعهد و از خودگذشته قرار دارند، در حالیکه به لحاظ تعداد و امکانات در این صحنه جنگ تمام عیار همخوانی ندارند و کاملاً نامتوازن هستند.

علیدادی سلیمانی در ادامه بیان کرد: اما جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه توانسته در دنیای امروز موفق شود جبهه حجیم و گسترده مطبوعات ملحد و نااهل را شکست دهد که حاصل شکست آن را در خیابان‌های لندن و آمریکا و اروپا در دفاع از ملت مظلوم فلسطین مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه کرمان در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: آنچه در شورای امنیت و سازمان ملل در روزهای اخیر اتفاق افتاد نشان داد حقانیت جریان فلسطین بر همه برملا شده که از ۱۵ رأی ۱۲ رای مثبت بود اما آمریکا آن را وتو کرد زیرا او با انسان و انسانیت مخالف است و انگیزه‌ای برای پایان دادن به جنگ غزه ندارد و برای همین وتو می‌کند زیرا تلاش دارد تا آنچه در منطقه اتفاق می‌افتد تحت مدیریت او باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: این یعنی سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند اما بدانند به فضل خدا کشور فلسطین در آینده به رسمیت شناخته شده و حق مظلوم آن‌ها گرفته خواهد شد؛ روزی که پیروزی نهایی حماس و جهاد اسلامی و مردم فلسطین را جشن بگیریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایتی از شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • (ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است