Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@09:25:02 GMT

بارسلونا و ضعیف ترین قهرمانی زمستان از سال 2008

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۶۱۱۰

بارسلونا و ضعیف ترین قهرمانی زمستان از سال 2008

روند امتیازگیری بارسلونا در پایان نیم فصل اول، برای نخستین بار از سال 2008، ضعیف ترین در نوع خود بود.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا شب گذشته در زمین اسپانیول با تساوی 2-2 متوقف شد ولی توانست با تفاضل گل بهتر از رئال مادرید، قهرمان نیم فصل شود. بارسا پس از 19 بازی موفق به کسب 40 امتیاز شد که پس از سال 2008، ضعیف ترین روند امتیاز گیری این تیم پس از  نیم فصل اول محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

فصل 08-2007 که سال ناکامی مطلق بارسا با فرانک رایکارد بود، این تیم پس از 19 بازی  40 امتیاز داشت و پشت سر رئال 47 امتیازی در رده دوم قرار گرفته بود. در انتهای فصل، رئال قهرمان شد و دوران رایکارد، رونالدینیو و دکو در بارسا نیز به اتمام رسید.

 

فصل بعد بهترین دوران تاریخ بارسا با پپ گواردیولا شروع شد و این تیم به سه قهرمانی متوالی در لالیگا دست یافت. در سال های 2009 تا 2011 بارسا با پپ به ترتیب 50، 49 و 52 امتیاز پس از نیم فصل اول دست یافت و قهرمان زمستانی شد.

سال 2012 بارسا با 44 امتیاز نیم فصل اول را به پایان برد در حالی که رئال با 5 امتیاز بیشتر قهرمان زمستانی لقب گرفت.

 

 

 

 

سال 2013 بهترین روند امتیازگیری بارسا با تیتو ویلانووا به ثبت رسید. بارسا 55 امتیاز از نیم فصل اول گرفت و با 4 امتیاز بیشتر از رئال، قهرمان زمستانی شد.

ژانویه 2014 بارسا با تاتا مارتینو توانست نیم فصل را با 50 امتیاز و صدرنشین به اتمام رساند در حالی که اتلتیکو با امتیازی برابر و با تفاضل گل کمتر دوم شد. در انتهای فصل، اتلتیکو قهرمانی را کسب کرد.

سپس دوران لوئیس انریکه شروع شد و بارسا دو فصل متوالی(15-2014 و 16-2015) فاتح لالیگا شد. بارسای انریکه در ژانویه 2015 و 2016 به ترتیب 44 و 45 امتیاز از نیم فصل اول کسب کرد. سال 2015 رئال با 4 امتیاز بیشتر از بارسا قهرمان زمستانی شد ولی ژانویه 2016 بارسا با یک امتیاز بیشتر از اتلتیکو قهرمانی زمستانی را از آن خود کرد.

ژانویه 2017 بارسا با انریکه 41 امتیاز کسب کرد و با دو امتیاز پایین تر از رئال پس از گذشت 19 بازی، دوم شد. در انتهای فصل، رئال با زیدان قهرمانی لالیگا را به خود اختصاص داد.

ارنستو والورده توانسته بارسا را در ژانویه 2018، 2019 و 2020 با کسب 51، 43 و 40 امتیاز قهرمان زمستانی کند با این تفاوت که در دو سال گذشته بارسا از نیم فصل تقریبا قهرمانی اش قطعی بود ولی امسال رقابت تنگاتنگی با رئال خواهد داشت.

 

 

اتلتیکو مادرید بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پس از پایان لالیگا به دنبال یک بازی دوستانه برای درآمدزایی بود و امروز اعلام شد که در سئول بازی خواهد کرد. 

این بازی بین 27 می و 1 ژوئن (هفتم تا یازدهم خرداد) برگزار می‌شود. مقطعی که تیم‌های حاضر در یورو 2024 تمرینات آماده‌سازی خود را شروع خواهند کرد.

به این ترتیب بارسا توانست قرارداد یک بازی دوستانه برای کسب درآمد را با موفقیت ببندد. در پایان نیم فصل اول نیز بارسا راهی آمریکا شد تا برابر یک تیم مکزیکی قرار بگیرد و هدف چیزی جز کسب درآمد نبود.
بارسا پیش از این در آسیا برابر ویسل کوبه ژاپن نیز به میدان رفته بود و حالا بار دیگر به شرق دور خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی