Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس برای ادای احترام به سیدالشهدای جبهه مقاومت ، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمایش «ژنرال» را تولید خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، «حمید نیلی» مدیر عامل این انجمن با اعلام این خبر گفت: پس از عروج آسمانی سردار پرافتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی احساس کردیم که می‌بایست کاری در این رابطه ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:‌ لذا تصمیم گرفتیم با خیر الله تقیانی پور از کارگردانان جوان ، متعهد و خوش فکر تئاتر کشور در این زمینه همکاری ویژه‌ای داشته باشیم.

نیلی افزود: این نمایش ادای دینی بسیار ناچیز از سوی هنرمندان و خانواده بزرگ تئاتر کشور به ساحت مقدس این فرمانده بزرگ و دوست داشتنی است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در چهلمین روز شهادت ایشان شاهد اجرای این نمایش در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انجمن تئاتر انقلاب حمید نیلی نمایش ژنرال شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط اداره‌کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و اررشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ از سر گرفته خواهد شد.

کد خبر 6092007 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند