Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی حیدری عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای تشییع پیکر این شهدای بزرگوار در قم سه مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص)، خیابان ۱۹ دی به حرم حضرت معصومه(س) و همچنین مسجد امام حسن عسکری(ع) به‌طرف حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در شورای تامین استان پیشنهاد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به محدودیت زمانی حضور پیکر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در قم و همچنین پیش‌بینی استقبال گسترده مردم و همچنین شهرهای اطراف، درنهایت، مسیر تشییع پیکر این شهدای گران‌قدر با تصمیمی شورای تامین استان به بلوار پیامبر اعظم(ص) تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قم ادامه داد: پیکر سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی روز دوشنبه از ساعت ۱۴ از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) آغاز و به سمت مسجد جمکران تشییع می‌شود.

حیدری تاکید کرد: با اعلام موافقت استاندار قم، تمام دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها، مدارس و مهدکودک‌های استان در روز دوشنبه تعطیل و همچنین ادارات قم در این روز تا ساعت ۱۲ آماده‌باش و از آن ساعت به بعد، امکان حضور کارکنان در این مراسم فراهم است.

وی افزود: با توجه به اینکه از ساعت ۱۲ روز دوشنبه تردد تمام وسایل نقلیه در کلیه مسیرهای منتهی به بلوار پیامبر اعظم(ع) ممنوع می‌شود به همین دلیل از مردم قم درخواست همکاری با عوامل پلیس راهور قم را داریم.

فرماندار قم بابیان اینکه تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی قم در روز یکشنبه و دوشنبه در حالت آماده‌باش هستند، ادامه داد: در تمام‌مسیرهای منتهی به بلوار پیامبر اعظم(ص) وسایل حمل‌ونقل عمومی برای جا به جایی مشایعت‌کنندگان پیکرهای مطهر شهدا در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: پیکر مطهر شهید سردار سپهبد سلیمانی تنها ۲ ساعت در قم حضور دارد ولی برنامه ویژه‌ای در مسجد جمکران برای سرهنگ پاسدار شهید شهروز مظفری نیا از شهدای قمی حمله تروریستی آمریکا برگزار می‌شود.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون الحشد الشعبی و چندتن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانداری قم قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانداری قم قاسم سلیمانی قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانداری قم قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد

حمید صفدری گفت: طرخ  احداث این دوربرگردان در راستای روان‌سازی ترافیک و حذف مسیر اضافه و کاهش پیمایش که یکی از مطالبات اصلی امام جمعه محترم مهرشهر و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و همچنین شهروندان ساکن در این منطقه بوده اجرایی شده است.

صفدری عنوان کرد: با توجه به حجم بالای دور زدن وسایل نقلیه در بریدگی معبر اصلی بلوار ارم جنب پارک هامون و همچنین دور برگردان خیابان زنبق، مبحث اصلاح هندسی این مسیر برای تسهیل در تردد خودروها مورد مطالعه کارشناسان این مجموعه و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته در بریدگی مذکور طرح دور برگردان شمال به شمال اجریی خواهد شد، افزود: این طرح ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک در معبر یاد شده را به همراه خواهد داشت.


این مسئول افزود: اجرای طرح اصلاح هندسی معابر درون شهری در نقاط حادثه خیز و پرخطر، یکی از مهم‌ترین راه کارهای ارایه شده به منظور تحقق اهداف مدیریت ترافیک در راستای افزایش ایمنی و روان‌سازی تردد وسایل نقلیه به‌شمار می‌رود.


صفدری افزود: به منظور اجرای این پروژه و برای خدمت رسانی و همچنین کاهش حوادث احتمالی در این نقطه پر تردد که همیشه شاهد حجم زیادی از ترافیک را دارا می‌باشد، عملیات جدول گذاری و نصب تجهیزات ترافیکی و ایمن‌سازی مسیر نیز صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است